نجات معجزه آسای نوزاد از عمق ۲۵ متری چاه!

نوزادی که پس از تولد توسط مادرش در یک چاه عمیق انداخته و رها شده بود به طرزی معجزه آسا نجات یافت.

تصویر نجات معجزه آسای نوزاد از عمق ۲۵ متری چاه!

به گزارش سایت خبری پرسون، یک نوزاد تازه متولد شده که پس از تولد توسط مادرش در چاه عمیق پرتاب شده بود نجات یافت. این اتفاق در یکی از روستا‌های اطراف نایروبی در کشور کنیا رخ داد.

مادر کودک تنها چند ساعت پس از تولد فرزندش او را در این چاه که ۲۵ متر عمق داشت پرتاب کرده بود. نجات این نوزاد پس از آن اتفاق افتاد که یک کارگر زن محلی که مشغول کار در مزرعه بود صدای گریه‌های کودک را از داخل چاه شنید. او بلافاصله صاحب مزرعه را در جریان قرار داد و در ادامه نوزاد توسط ماموران پلیس از مرگ نجات داده شد.

یک مامور پلیس به نایروبی استار گفت: «یک کارگز زن که مشغول کار در مزرعه بود صدای گریه این کودک را شنید. او بدون اتلاف وقت صاحب مزرعه را در جریان قرار داد. ما زمان اندکی برای نجات کودک داشتیم، بنابراین در کمتر از ۳۰ دقیقه توانستیم کودک را نجات دهیم.»

این کودک پس از نجات به بیمارستان محلی منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. پلیس اعلام کرده که انگیزه مادر کودک از پرتاب فرزندش به داخل این چاه عمیق، به قتل رساندن وی بوده است. مادر کودک از محل گریخته و جستجو‌های پلیس محلی کنیا برای دستگیری وی ادامه دارد.

نجات کودک رها شده در رودخانه

پیش از این نیز کودکی در هند نوزادی که در داخل یک صندوقچه چوبی گذاشته و در رودخانه‌ای در هند رها شده بود به طرزی معجزه آسایی نجات یافت. این نوزاد که در داخل این صندوقچه چوبی روی رودخانه گانگا شناور بود توسط یکی از افراد محلی نجات پیدا شد.

324085