محسنی اژه‌ای در بدو ورود به ایلام؛

حل مشکلات کشور وظیفه همه دستگاه هاست/ایلام شایسته خدمت است

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای؛ رئیس قوه قضائیه گفت: حل تمامی مشکلات به تنهایی وظیفه قوه قضائیه نیست و امیدواریم بتوانیم مشکلات این استان را که شایسته خدمت است، با هم حل و فصل کنیم.

تصویر حل مشکلات کشور وظیفه همه دستگاه هاست/ایلام شایسته خدمت است

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای؛ رئیس قوه قضائیه در اولین سفر استانی خود به استان ایلام، در جمع خبرنگاران گفت: عرض سلام دارم خدمت همه مردم ولایی، متدین و غیور این استان و برای همه شهدای این استان علو مرتبه و درجه از خداوند بزرگ درخواست می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه اضافه کرد: برای همه مردم رفاه، آرامش و امنیت کامل را از خداوند مسئلت دارم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره عملکرد قوه قضائیه از گذشته تا به امروز، ابراز داشت: قوه قضائیه از گذشته تا به حال سفرهای استانی را دنبال می کند تا از مسائل و مشکلات هر استان اطلاع یابد و از حوزه های فضایی بازدید و سرکشی کند.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه های کشور اعم از قضایی و اجرایی موظفند مسائل و مشکلات کشور و این استان را رفع کنند، اظهار کرد: استان ولایی و مرزی ایلام ۳ هزار شهید و بیش از ۱۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پایان مطرح داشت: حل تمامی مشکلات به تنهایی وظیفه قوه قضائیه نیست و امیدواریم بتوانیم مشکلات این استان را که شایسته خدمت است، با هم حل و فصل کنیم.

نوروزی_استان ایلام

324036