انتظاری:

گل محمدی و مجیدی درگیر مسائل حاشیه ای هستند/ پرسپولیس برنده دربی می شود

سهراب انتظاری مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی جام حذفی بین پرسپولیس و استقلال توضیح داد.
تصویر گل محمدی و مجیدی درگیر مسائل حاشیه ای هستند/ پرسپولیس برنده دربی می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، سهراب انتظاری مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار پرسون درباره بازی سرخپوشان برابر استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: این بازی جام حذفی است و داستانش با لیگ برتر فرق می کند. اگر این 2 تیم در لیگ برتر محتاط بازی می کردند و کسب مساوی برای آنها راضی کننده بود اما به هرحال دربی حذفی باید برنده داشته باشد.

وی در ادامه گفت: تیم های استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی دارند و هواداران 2 تیم دوست دارند یک بازی جذاب از تیم محبوب خود ببینند. اگر سرخپوشان می خواهند هر 3 جام قهرمانی را کسب کنند باید بازی برابر استقلال را پیروز شوند در آن صورت جذابیت این برد بیشتر احساس می شود چون هم رقیب خود را شکست دادند و هم یک گام به قهرمانی در جام حذفی نزدیک می شوند.

انتظاری درباره درگیری لفظی و صدور بیانیه ها از سوی سرخابی ها قبل از دربی اظهار کرد: متاسفانه برخی از افراد در فضای مجازی اتفاقات حاشیه ای را رقم می زنند و فضا را برای فوتبال ایران آلوده کردند و مربیان و بازیکنان را وارد چالش می کنند. به هر حال نظارت بر روی فضای مجازی وجود ندارد. به نظرم الان درست نیست که مربیان سرخابی علیه یکدیگر صحبت کنند و آنها باید به مسائل فنی بپردازند. گل محمدی و مجیدی در یکی، 2 هفته اخیر دنبال حاشیه بودند و از تیم های خود غافل شدند.

مهاجم سابق پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم مسئولان فوتبال باید فرهنگ سازی کنند. مربیان سرخابی الگوی جوانان هستند به همین علت بی احترامی به یکدیگر درست نیست و باید نظارت و مدیریت صورت بگیرد تا حاشیه ها کم شود و کادر فنی استقلال و پرسپولیس باید در مورد مسائل فنی صحبت کنند.

انتظاری درباره اینکه کدامیک از بازیکنان سرخابی می توانند ستاره بازی دربی شوند، گفت: مهدی قایدی ستاره استقلال است و این بازیکن در پیروزی های اخیر تیمش تاثیرگذار بود. البته ما نمی توانیم یک بازیکن را به عنوان ستاره پرسپولیس انتخاب کنیم چون همه بازیکنان ستاره هستند و سرخپوشان کار تیمی فوق العاده ای ارائه می کنند. سطح تیم پرسپولیس از فوتبال ایران بالاتر است و مهاجمان پرسپولیس از جمله ترابی، مغانلو، عیسی آل کثیر و عبدی در خط حمله فوق العاده کار می کنند و امیدوارم آل کثیر به بازی با استقلال برسد.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره بهترین و بدترین خاطره اش از بازی دربی گفت: من در یکی از بازی های دربی در دقیقه 88 گل زدم و با نتیجه 2 بر یک از استقلالی ها پیش افتادیم اما متاسفانه 2 گل در دقایق 90 و 92 دریافت کردیم و نتیجه بازی را واگذار کردیم. به هر حال این بازی هم بهترین و هم بدترین خاطره ام از دربی بود چون خوشحال بودم که در دربی گل زدم و از آن طرف هم از باخت تیم پرسپولیس ناراحت شدم.

وی درباره قضاوت علیرضا فغانی در بازی دربی اظهار کرد: فغانی یک برند برای فوتبال کشورمان است و او شخصیت بزرگی دارد. متاسفانه فغانی به علت نبود امکانات لازم از ایران رفت و در لیگ استرالیا قضاوت می کند. همچنین فغانی سرمایه فوتبال ایران است اما ما از داشته های خود استفاده نمی کنیم. متاسفانه همه تیم ها در چند وقت اخیر از داوری ها شکایت داشتند و نظارت و بازخواستی از داوران صورت نمی گیرد. به نظرم فدراسیون فوتبال و باشگاه ها باید با یکدیگر همکاری کنند و سیستم کمک داور ویدیویی( VAR) برای فوتبال کشورمان خریداری کنند تا اشتباهات داوری به حداقل برسد.

انتظاری در پایان درباره نتیجه دربی پایتخت گفت: به نظرم تیم پرسپولیس با نتیجه 2 بریک با گل های ترابی و مغانلو بازی دربی را می برد.

324023