کارگزاران باجه های منتخب روستاهای پست بانک استان اردبیل مجوز گرفتند

تصویر کارگزاران باجه های منتخب روستاهای پست بانک استان اردبیل مجوز گرفتند

به گزارش سایت خبری پرسون، طی مراسمی مجوز صادره بانک مرکزی به کارگزاران باجه های منتخب روستاهای پست بانک استان اردبیل با حضور مجتبی حقی رییس اداره کل امور بین الملل، یعقوب هاشمی مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری، نماینده اداره کل ارتباطات و فناوری و بهنام هشترودی مدیر شعب پست بانک استان به آنان اعطا شد.

حقی در این مراسم مراتب سپاس و قدردانی دکتربهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، از تلاش کارکنان و مسئولان باجه ها را اعلام و خواستار ادامه روند کنونی در راستای تحقق اهداف عالی بانک شد.

وی افزود: در حال حاضر بالغ بر 5هزار و 600 باجه پست بانک در سطح روستاهای کشور خدمات متنوع بانکی را ارائه می کنند که میزان تجهیز منابع حدود 180 هزارمیلیارد ریال است.

رییس اداره کل امور بین الملل با اشاره به بهره گیری از پتانسیل بخش خصوصی در ارائه خدمات گفت: پست بانک در جهت دسترسی بهتر مردم بویژه مشتریان این بانک از توانمندی بخش خصوصی بهره گرفته تا کیفیت ارائه خدمات در بهترین شکل صورت گیرد.

حقی ضمن تقدیر از تلاش باجه های پست بانک در سطح استان اردبیل، اظهار نمود: تلاش می کنیم بر اساس درجه بندی باجه ها خدمات دهی آنها نیز بیشتر شود تا علاوه بر ایجاد انگیزه، نحوه ارائه متنوع خدمات نیز بهتر شود.

هشترودی در مراسم مذکور ضمن قدردانی از تلاش های مضاعف همکاران و مسئولان باجه های بانکی که با همکاری و همدلی موجب تحقق اهداف پیش بینی شده و قرار گرفتن استان در جایگاه برترین های کشوری را فراهم آوردند، به ارائه گزارشی عملکرد شاخص های ۵گانه شعب استان پرداخت.

گفتنی است: در پایان این مراسم، مجوز صادره بانک مرکزی به مسئولان باجه های منتخب اهدا شد.

322941