چرا DAG در این هفته از اکثر آلتکوین ها بهتر عمل کرد؟

حرکت به سمت DeFi ، انتشار کیف پول جدید و هزینه های تراکنش کم ، موجب افزایش سریع DAG به بالاترین حد خود شد.

تصویر چرا DAG در این هفته از اکثر آلتکوین ها بهتر عمل کرد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از پروژه هایی که توانست بر عملکرد بازار غلبه کند و به بالاترین رکورد در تاریخ 10 ژوئیه (19 تیر)برسد ، DAG می باشد، پروتکلی که با استفاده از ویژگی خاص خود می تواند به مقیاس پذیری گسترده ای برسد.

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که قیمتDAG به میزان 353٪ از پایین ترین سطح 0.037 دلار در 22 ژوئن (1تیر)به بالاترین رکورد جدید 0.17 دلار در 10 ژوئیه (19 تیر)رسیده است.

راه اندازی DeFi به استیکرها سود میدهد

Lattice Exchange (LTX) که اخیراً راه اندازی شده است، یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که با استفاده از شبکه Hypergraph Constellation’s “هزینه تراکنش بسیار کم و مقیاس پذیری گسترده” ارائه می دهد.

مشارکت هایی که (Constellation USD (DAG با دیگر اکوسیستم ها دارد

این لیست یکی دیگر از اصول قوی بودن پروژه به حساب می آید.

تراکنش های سریعتر، هزینه های پایین تر

اخیراً، بیت کوین و اتریوم به دلیل هزینه های زیست محیطی و هزینه های بالای تراکنش تحت نظارت بیشتر قرار گرفته اند. این امر باعث شد سرمایه گذاران و توسعه دهندگان توجه خود را به پروژه هایی مانند Solana و دیگر پروژه هایی از این قبیل معطوف کنند که به این معناست که هر پروژه ای که تراکنش ها با هزینه کم، مطمئن و سریع باشد، فرصت پیشرفت دارد.

در حالی که جامعه رمزارز برای هاردفورک لندن اتریوم آماده می شوند، کاربران منتظر می مانند ببینند آیا این ارتقا منجر به کاهش قابل توجه هزینه ها می شود یا خیر. اگر اوضاع به طور محسوسی بهبود نیابد، تقویت اصول اساسی و طیف وسیعی از تقاضا می تواند بهای خوبی برای قیمت DAG در آینده باشد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:cointelegraph

322859