آخرین وضعیت بازار امروز رمزارزها 19 تیر 1400؛

نوسان بیت کوین در حدود 34 هزار دلار

چند روز گذشته برای ارز رمزنگاری شده اول بازار روزهای چندان خوبی نبود.
تصویر نوسان بیت کوین در حدود 34 هزار دلار

به گزارش سایت خبری پرسون، این دارایی تلاش می کرد روز چهارشنبه از سطح 35000 دلار عبور کند، اما خرس ها کنترل اوضاع را بدست گرفته و مسیر حرکت بیت کوین را معکوس کردند. در نتیجه این اقدام، روز پنج شنبه خیلی سریع حدود 3000 دلار از ارزش بیت کوین کاسته و با رسیدن به مرز 32000 دلار پایین ترین سطح قیمت دو هفته گذشته لمس شد.

گرچه در این مرحله، گاوها وارد عمل شدند و سعی کردند خیلی سریع اوضاع را بهبود ببخشند. در نتیجه، BTC چند هزار دلار افزایش یافت و امروز از 34000 دلار گذشت. هرچند، نتوانست بالاتر از این سطح خاص باقی بماند.

البته لازم به ذکر است که حجم معاملات بیت کوین هنوز در سطح پایینی قرار دارد. داده های Bitcoinity کاهش چشمگیر حجم معاملات را نشان می دهد. این اتفاق آخر هفته گذشته نیز رخ داده بود. در واقع، در آن زمان کمترین حجم معاملات طی چند ماه گذشته ثبت شد.

پامپ دورقمی ایاس

بیشتر آلتکوین ها از دیروز نسبتاً راکد مانده اند. اتریوم این هفته با یک سقوط شارپی از بالای 2350 دلار به زیر 2100 دلار رسید. با این وجود، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار اندکی بالاتر از 2100 دلار آرام گرفته است.

بایننس کوین حرکات قیمتی مشابهی را تجربه کرد اما در حال حاضر بیش از 310 دلار قیمت دارد. اکثر آلتکوین های دیگر امروز جهشی جزئی را به ثبت رسانده اند. از آن جمله می توان به کاردانو (1%)، ریپل (1%)، دوج کوین (1%)، پولکادات (1%)، بیت کوین کش (1.5%)، سولانا (1.5%) و لایت کوین (2%) اشاره کرد.

نمای کلی بازار امروز رمزارزها

با این وجود، ایاس (EOS) با افزایش چشمگیر 14 درصدی یکی از چشمگیرترین عملکردها را از خود نشان داد. این اتفاق درست یک روز پس از انتشار اخبار مبنی بر عرضه عمومی صرافی بولیش (شرکت تابعه Block.one) در بازار بورس نیویورک رخ داد.

در میان 100 ارز برتر بازار، توکن تازه وارد Axie Infinity با 50 درصد رشد در یک روز و 200 درصد رشد طی یک هفته به حدود 20 دلار رسید و چشمگیرترین عملکرد را نشان داد. Flow (38%), Enjin Coin (18%), Stacks (18%), Terra (17%), Decentraland (13%) و Compound (10%) نیز به دنبال آن قرار دارند.

سرمایه تجمعی بازار کلیه دارایی های رمزنگاری شده نیز تا حدودی بهبود یافته و اکنون نزدیک به 1.4 تریلیون دلار است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

322779