طی 12 ماه گذشته بیش از 700 شکایت از بایننس ثبت شده است که تنها برخی از آنها علنی شده اند

کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده آمریکا (FTC) از ژوئن 2020(خرداد99) 760 شکایت مشتری از صرافی بایننس دریافت کرده است.

تصویر طی 12 ماه گذشته بیش از 700 شکایت از بایننس ثبت شده است که تنها برخی از آنها علنی شده اند

به گزارش سایت خبری پرسون، FCA شکایات را در وب سایت فناوری Gizmodo به اشتراک گذاشت. قابل توجه ترین شکایت مربوط به مشتریان کلان بود که قادر به دریافت پول خود از بایننس نبودند. قابل ذکر است، این حساب ها به دلیل “فعالیت مشکوک” محدود شده بودند اما حتی با تأیید هویت نمی توانند برداشت انجام دهند.

شکایت مشهور دیگر مربوط به مشتریانی بود که در هنگام تلاش برای تماس با سیستم پشتیبانی بایننس، در معرض کلاهبرداری قرار گرفتند.

برای جلوگیری از کلاهبرداری، بایننس مشتریان خود را به استفاده از chatbot در وب سایت خود ترغیب می کند.

سخنگوی بایننس، لیلی لی (Lily Lee)گفت:

“اگر افراد هنگام استفاده از خدمات ما با مشکلی مواجه شدند، می توانند از طریق Binance Live Chat با ما تماس بگیرند. ربات هوش مصنوعی راه حل هایی را براساس اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان پیشنهاد می دهد. ”

قابل ذکر است که بایننس از بخش خدمات مشتری از طریق ایمیل برخوردار نیست.

جالب اینجاست که برخی از شکایات نیز از افرادی ناشی می شود که اصلاً هیچ وقت با بایننس تعامل نداشته اند. با این حال، شکایت در این خط احتمالاً تحت کلاهبرداری قرار خواهد گرفت.

به گفته مدیرعامل صرافی بایننس چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، این شرکت در تلاش است تیم مربوط به شناسایی مقررات و رویه‌های قانونی را دو برابر کند. همچنین ژائو اظهار داشت که تیم انطباق بین المللی بایننس و هیئت مشاوره از سال گذشته 500 درصد رشد کرده است.

منبع: finbold

322701