اعزام پزشکان و پرستاران توسط شهرداری تهران به سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت شهر سالم از اعزام پزشکان و پرستاران داوطلب توسط شهرداری تهران به سیستان و بلوچستان طی یک فراخوان خبر داد.

تصویر اعزام پزشکان و پرستاران توسط شهرداری تهران به سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید چوبینه درباره اعزام پزشکان و پرستاران توسط شهرداری تهران به سیستان و بلوچستان اظهارداشت: این شرکت طی فراخوانی بنا دارد پزشکان و پرستاران داوطلب را جهت کمک به مردم سیستان و بلوچستان در شرایط کرونا به این استان اعزام کند.

وی با بیان اینکه این فراخوان در حال حاضر انجام شده است، گفت: برخی اقلام مصرفی نیز با تیم‌های پزشکی، بهداشتی ودرمانی به این استان ارسال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم همچنین درباره راه‌اندازی مرکز درمانی ویژه آسیب‌دیدگان اجتماعی در تهران اظهارداشت: همزمان با امضاء تفاهم نامه همکاری دو جانبه سازمان خدمات اجتماعی شهر تهران و شرکت شهر سالم مقرر شد نخستین مرکز درمانی ویژه آسیب‌دیدگان اجتماعی و خدمات‌رسانی پاراکلینیکی در منطقه ۱۹ پایتخت راه‌اندازی شود.

وی بیان داشت: برنامه‌هایی داریم تا بتوانیم در حوزه درمان به شهروندانی که در معرض آسیب‌های مختلف اجتماعی هستند خدمات‌رسانی کنیم.

چوبینه با اشاره بر اهمیت همکاری مشترک شرکت شهرسالم و سازمان رفاه و خدمات اجتماعی در زمینه‌های مختلف از جمله کودکان کار و زنان سرپرست خانوار تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با همکاری سازمان رفاه، این خدمت‌رسانی در منطقه جنوب شرق تهران به‌صورت ویژه و خاص در دستور کار است تا ارائه خدمات در این منطقه محدود به تعداد و پهنای خاصی نبوده و برای قشر‌های مختلف عملی شود.

322695