برای جرائم غیرعمد:

ابهری‌ها پیش‌رو در آزادی‌بخشی به زندانیان

دادستان ابهر، از افزایش چشم‌گیر کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در این شهرستان خبر داد.

تصویر ابهری‌ها پیش‌رو در آزادی‌بخشی به زندانیان

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، ابوالفضل طاهرخانی با اشاره به فعالیت خوب خیرین در ابهر، اظهار کرد: در مدت اخیر شاهد ورود چشم‌گیر خیرین به عرصه‌های مختلف بوده‌ایم که این مسئله نشان از رشد اجتماعی و درک اهمیت مشارکت در اجرای امور خیریه دارد.

وی با اشاره به استقبال مطلوب ابهری‌ها از جشن‌های گلریزان، تصریح کرد: استقبال خوب مردم از این جشن نشان‌دهنده این است که این فرهنگ در بین اقشار مختلف در حال نهادینه شدن است‌.

طاهرخانی، گریزی به میزان کمک‌های مالی مردم ابهر در زمینه آزادی زندانیان زد و افزود: خوشبختانه با حضور خیرین مبلغ ۵۳۷ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شده که این پول به طور مستقیم برای آزادی زندانیان در ابهر استفاده خواهد شد.

این‌مسئول با یادآوری اینکه جشن گلریزان همه ساله با حضور خیرین و مشارکت مردم و به همت ستاد دیه برگزار می‌شود و با برگزاری این جشن، چندین نفر از زندانیان غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده باز می‌گردند، ادامه داد: متاسفانه چند سالی است که امکان برگزاری این جشن به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود ندارد.

طاهرخانی با توضیح این مطلب که کمک‌های جمع‌آوری شده گلریزان ابهر امسال افزایش نسبی نسبت به سال گذشته داشته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با فرهنگ خوبی که در این زمینه در حال رواج پیدا کردن است، شاهد کم شدن از حجم زندانیان جرائم غیرعمد باشیم.

منبع: ایسنا

322643