کاهش بیت کوین به محدوده 24 تا 29 هزار دلار نزدیک است؟

در تاریخ 9 ژوئیه(18 تیر) بیت کوین و بازار گسترده ارزهای رمزنگاری شده شاهد یک افزایش متوسط بود که به برخی از ضررهای روز پنجشنبه کمک کرد، اما تعداد اندکی از تحلیلگران همچنان هشدار می دهند که بیت کوین همچنان می تواند در کوتاه مدت به محدوده 24 تا 29 هزار دلار کاهش یابد.

تصویر کاهش بیت کوین به محدوده 24 تا 29 هزار دلار نزدیک است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، اطلاعات حاصل از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که قیمت بیت کوین صبح جمعه توانست به بالاتر از 34100 دلار برسد.

احساسات معامله گران پس از روند معکوس قیمت بیت کوین و افزایش مجدد آن به 34000 دلار کمی مثبت شد اما قیمت هنوز بین مقاومت کلیدی و سطح پشتیبانی به دام افتاده است و کمبود حجم خرید همچنان یک نگرانی بزرگ برای تحلیلگران است.

یک تریدر با نام مستعار Tempting Beefدر توییتر ، اشاره کرد که ارزش کل بازار رمزنگاری و ارزش بازار آلت کوین ها همچنان در وضعیت نامطلوبی قرار دارد.

الی لو رست (Élie Le Rest)، شریک شرکت مدیریت دارایی های دیجیتال ExoAlpha ، همچنین اشاره کرد که همراه با “روند غیر جهت دار” در بیت کوین ، بازار همچنین “شاهد کاهش حجم معاملات” است که منجر به “معکوس شدن در داخل محدوده مقاومت و حمایت و صدمه به معامله گران خواهد شد. “

وی گفت:

“در داخل این محدوده ، به طور معمول در بازارهای کم نقدینگی ما شاهد پامپ ها و دامپ هایی هستیم که قیمت ها قبل از کاهش سریع ، به آهستگی بالاتر می روند.”

به گفته لو رست:

“با وجود این عناصر که در حال حاضر توسط بازار قیمت گذاری شده است ، ما همچنان شاهد استقبال شدید بیت کوین توسط مدیران دارایی سنتی هستیم که به دنبال یک نقطه ورود خوب برای موقعیت بعدی هستند.”

علائم پشتیبانی بالای 30،000 دلار

اگرچه درست است که قیمت BTC به زیر سطح حمایت هفتگی نزدیک به 34،500 دلار رسیده است ، اما تحلیلگر رمزنگاری با نام مستعار Rekt Capital در توییتر سریعاً به این نکته اشاره کرد که این قیمت در سطح پشتیبانی دیگری در حدود 32200 دلار پشتیبانی شده و منجر به “تغییر عمده ای در روند” نمی شود.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cointelegraph

322622