شیری:

دیدار با آلومینیوم اولین فینال ما محسوب می‌شود/ متاسفانه فقط 60 درصد دستمزد خود را گرفتیم

شیری درباره رقابت پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال گفت: ما اصلا با تیم کار نداریم و فقط به بازی های تیم فکر می کنیم. بازی به بازی جلو می رویم و الان هم دیدار با تیم آلومینیوم اولین فینال و مهمترین بازی برای ما محسوب می شود.
تصویر دیدار با آلومینیوم اولین فینال ما محسوب  می‌شود/ متاسفانه فقط 60 درصد دستمزد خود را گرفتیم

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی شیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار پرسون درباره وضعیت سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: بازی با تیم فولاد خوزستان به خاطر دمای هوا سخت بود و این دیدار برای ما تمام شده است و آماده بازی با آلومینیوم هستیم.

او درباره بازی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک گفت: تیم آلومینیوم اراک قابل احترام است اما ما برای قهرمان شدن باید 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

شیری درباره بازی‌های پایانی پرسپولیس اظهار کرد: به طور طبیعی هر چه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، بازی‌ها دشوارتر و امتیاز گیری سخت‌تر می‌شود. همچنین تیم‌ها نسبت به هم شناخت کافی دارند اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بازی‌ها را پیروز شود و 3 امتیاز هر بازی را بگیرد.

بازیکن پرسپولیس درباره هجمه‌های وارد شده به سرخپوشان و نتایج به نفع آنها رقم می‌خورد، گفت: اصلا به این سئوال جواب نمی‌دهم چون این موضوع فوتبالی و فنی نیست تا درباره‌اش صحبت کنم. چیزی که درباره فوتبال باشد درباره‌اش صحبت می‌کنم.

او درباره اشتباهات داوری در لیگ برتر فوتبال گفت: اشتباهات داوری همیشه در لیگ برتر فوتبال بوده است. داوران هم انسان هستند و اشتباه می‌کنند اما تاکنون درباره داوری صحبت نکردم.

شیری درباره اینکه امیدوار به حضور در لیست نهایی تیم ملی فوتبال است، گفت: صد در صد من همه تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم به تیم ملی فوتبال دعوت شوم و بهترین بازی‌های خود را انجام بدهم.

بازیکن پرسپولیس درباره میزان دریافتی‌اش از باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس همه تلاش خود را برای حل مشکلات مالی می‌کند و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. متاسفانه تا این لحظه ما 60 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کردیم و واقعا دوست داریم تا آخر فصل تمام دستمزد خود را بگیریم.

322407