روبرتو مانچینی:

اسپانیا همواره خوب است و فوتبال واقعا زیبایی را به نمایش می گذارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از شب سختی که تیمش برابر اسپانیا تجربه کرد سخن به میان آورد. او گفت که بازیکنان تیمش از همان ابتدا به فینال فکر می کردند.
تصویر اسپانیا همواره خوب است و فوتبال واقعا زیبایی را به نمایش می گذارد

به گزارش سایت خبری پرسون و به نقل از رای اسپورت، تیم ملی فوتبال ایتالیا توانست در نیمه نهایی یورو 2020 اسپانیا را در ضربات پنالتی شکست دهد و نخستین فینالیست این رقابت ها شود.

روبرتو مانچینی در نشست خبری بعد از بازی گفت: ضربات پنالتی سخت و کشنده بود. برابر تیم بزرگی بازی کردیم. اسپانیا همواره خوب است و فوتبال واقعا زیبایی را به نمایش می گذارد. نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش گذاریم و می دانستیم که با چنین شرایطی هم مواجه می شویم.

او ادامه داد: اسپانیا با تغییر مهاجم و بازی با مهاجم کاذب مشکلاتی را برای ما به وجود آوردند. قبل از بازی می دانستیم که اسپانیایی ها پادشاهان مالکیت توپ هستند. آنها با این سبک بازی خود ما را به دردسر انداختند با این حال خود را سازگار دادیم و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

مانچینی در پایان گفت: یک تیم باید هم حمله کند و هم دفاع. نمی شود که تنها حمله کرد. هر دو تیم فرصت های را ایجاد کردند. اسپانیا هم در بعضی از دقایق دفاع کرد و این تنها ما نبودیم که دفاع کردیم. باید خود را با قدرت آماده فینال کنیم. ما از همان ابتدا به فینال فکر می کردیم و خوشحالیم که به خواسته خود دست پیدا کردیم.

ایسنا

321894