صحبت های ناگلزمن درباره احساسش برای حضور روی نیمکت بایرن

سرمربی جدید بایرن مونیخ می‌گوید به دنبال این است تا موفقیت‌های این تیم ادامه‌دار باشد.
تصویر صحبت های ناگلزمن درباره احساسش برای حضور روی نیمکت بایرن

به گزارش سایت خبری پرسون، یولیان ناگلسمان با حضور در کنفرانس خبری که امروز (چهارشنبه) باشگاه بایرن مونیخ ترتیب داده بود، درباره احساسش برای حضور روی نیمکت سرمربیگری این تیم گفت: حس خوبی دارم. خیلی خوشحالم که سرمربی بایرن مونیخ شدم. آماده‌سازی هیجان‌انگیری خواهد شد و فصل مهیجی برایم خواهد بود. اولین صحبتی که با بازیکنان و کادر فنی داشتیم، خیلی خوب پیش رفت. خوشحالم که تمرینات از امروز شروع می‌شود.

وی افزود: در حدود دو تا سه هفته بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار نخواهیم داشت که تیم‌های دیگر هم شرایط مشابه ما را دارند. ما برخی بازیکنان جوان را به تیم اصلی اضافه خواهیم کرد. تعداد بازیکنان برای آغاز تمرینات کافی است، 14 یا 15 بازیکن در یک فصل همیشه 90 درصد بازی می‌کنند و امیدوارم همه بازیکنان در سلامت باشند.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ همچنین در خصوص سیستم بازی مدنظرش اظهار داشت: قرار نیست همه چیز را زیر و رو کنم و قرار نیست در هر بازی با سه مدافع بازی کنیم. مهم انعطاف‌پذیر بودن و استفاده از بازیکنان در پستی ایده‌آل است. ما ترکیب‌هایی را برای بازی‌ها انتخاب خواهیم کرد که بازیکنان در آن راحت باشند.

ناگلسمان صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: مانوئل نویر کاپیتان تیم باقی خواهد ماند. او کاپیتان برجسته‌ای است. داوید آلابا از بایرن رفت و حالا باید بازیکنی را به جای او (به عنوان یکی از کاپیتان‌ها) انتخاب کنیم. می‌دانم که در بایرن مونیخ باید جام‌هایی را برد و من هم می‌خواهم با این تیم قهرمانی‌هایی به دست بیاورم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه زودتر هواداران زیادی در ورزشگاه حضور پیدا کنند. بی‌صبرانه منتظر دیدن آنها هستیم. درباره نقل‌وانقتالات هم باید بگویم که من نظرم را به باشگاه می‌گویم و در نهایت آنها تصمیم می‌گیرند چون معمولاً بازیکنان بیشتر از مربیان در باشگاه می‌مانند. در مورد تصمیمات مهم هم می‌نشینیم و با هم تصمیم‌گیری می‌کنیم.

322159