اولین صحبت‌های سرمربی جدید بایرن مونیخ

یولیان ناگلزمن سرمربی جدید تیم بایرن مونیخ از علاقه‌اش به این تیم از دوران بچگی و تمایلش به ارائه بازی هجومی از سوی باواریایی‌ها در نخستین مصاحبه‌اش با شبکه تلویزیونی باشگاه سخن گفت.
تصویر اولین صحبت‌های سرمربی جدید بایرن مونیخ

به گزارش سایت خبری پرسون، یولیان ناگلزمن که به طور رسمی کارش را با بایرن مونیخ آغاز کرد و جانشین هانسی فلیک در این تیم شد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بایرن مونیخ» گفت: «من همیشه مربی پرسروصدایی در کنار زمین هستم و فکر نمی‌کنم این خصوصیتم در بایرن مونیخ هم تغییری کند. خودم را با مواردی در بایرن وفق خواهم داد اما همچنان احساساتی باقی خواهم ماند. سعی می‌کنم در بایرن سیستم بازی متغیر و هجومی را برای هواداران به نمایش بگذارم و امیدوارم آنها بتوانند هر چه زودتر به ورزشگاه بازگردند.»

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: «وقتی از سوی باشگاه بایرن مونیخ با من تماس گرفته شد، می‌دانستم که این چالشی وسوسه‌انگیز خواهد بود. اینکه چطور زندگی حرفه‌ای من تکامل یافته، دیوانه‌کننده است چون تنها ۳۳ سال دارم. دلیل حضور زودهنگام من در بایرن هم به خاطر کارهایی است که در گذشته انجام داده‌ام و به خاطر عملکرد خوب من در تیم‌های هوفنهایم و لایپزیگ است. از تمامی کسانی که از من حمایت کردند، قدردانی می‌کنم. حتی اگر کارتان را خوب انجام دهید، همیشه نیاز به کسانی دارید که به شما اعتماد داشته باشند. کار در زادگاهم (ایالت باواریا) برای یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپایی ترکیب فوق‌العاده‌ای است.»

سرمربی جدید بایرن مونیخ در بخش دیگری از صحبت‌هایش یادآورد شد: «زمانی که کودک بودم عادت داشتم روی ملحفه قرمز رنگی که طرح بایرن داشتم بخوابم تا اینکه مادرم مجبورم می‌کرد آنها را بشویَم. همچنین یک بالش کوچک با طرح بایرن داشتم. بایرن من را یاد دوران کودکی‌ام می‌اندازد، زمانی که طرفدار این تیم بودم. شب‌های زیادی را با ملحفه بایرن سپری می‌کردم و احتمالاً دوباره این کار را خواهم کرد.»

ناگلزمن در ادامه اظهار داشت: «به نظر سبک فوتبالی که بایرن مونیخ از من انتظار دارد، کاملاً واضح است و ما باید موفق باشیم. دوست دارم فوتبال احساسی و هجومی را از خود ارائه دهیم و انعطاف‌پذیر باشیم. می‌خواهیم گل‌های زیادی بزنیم و در عین حال به خط دفاعی‌مان ثبات ببخشیم. این تیمِ بایرن مونیخ ممتاز است و بازیکنان فوق‌العاده‌ای با شخصیت‌هایی برجسته دارد. آنها در سال‌های اخیر موفق بوده‌اند، به خصوص فصل اخیر. حالا وظیفه من ایجاب می‌کند که این موفقیت را ادامه‌دار کنم.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «وقتی هواداران به ورزشگاه بازگشتند، می‌خواهیم به آنها بگوییم که ارزش دارد که بابت دیدن بازی ما پول خرج کنند. می‌خواهم همه از دیدن بازی‌مان لذت ببرند چون در پایان فوتبال یک رشته ورزشی است و بازیکنان، مربیان و هواداران چه در ورزشگاه و چه در خانه از دیدن آن باید لذت ببرند.»

خبر ورزشی

321822