جابه‌جایی بیش از 800 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۸۸۶ هزار و ۷۲۵ تن کالا توسط ۵۲ هزار و ۹۲۲ سفر باری در بهار امسال در این استان خبر داد.
تصویر جابه‌جایی بیش از 800 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، ایوب کرد با بیان اینکه ۶۹ شرکت حمل‌ و نقل داخلی شمال سیستان و بلوچستان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند اظهار داشت: مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و محصولات کشاورزی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را در استان تشکیل می‌دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا بویژه کالاهای اساسی در استان اعمال نشده و نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی به تمامی شرکت‌های حمل و نقل اعلام شده است. ناظران این اداره کل نیز اقدامات کنترلی را روزانه رصد و با متخلفان برابر مقررات برخورد قانونی لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان که در دوران کرونا نسبت به جابجایی کالاهای اساسی مردم اقدام می‌کنند، بیان کرد: هم‌اینک سه پایانه فعال در شهرستان‌های زاهدان، خاش و پایانه سیمان سیستان، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای داخلی کالای حوزه تحت پوشش این اداره کل فعالیت می‌کنند.

منبع:مهر

322130