اجرای ۳۹۰۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته سه هزار و ۹۰۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند این استان اجرا شد.
تصویر اجرای ۳۹۰۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش سایت خبری پرسون از کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد طرح اشتغالزایی در زمینه های کشاورزی، دامپروری، فنی، صنفی و خدماتی بوده است.

وی افزود: یک هزار و ۶۷۷ طرح اشتغالزایی نیز در سال گذشته برای مددجویان و افراد نیازمند ساکن مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این تعداد طرح اشتغالزایی ۶۳۰ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال بوده است.

مبشری عنوان کرد: امید است که بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد همچون گذشته همکاری لازم برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان و افراد نیازمند این استان را انجام دهند.

وی ابراز داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد به منظور توانمندسازی اقتصادی آنان یکی از اساسی ترین برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان است.

بیش از ۴۵ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

منبع:ایرنا

322073