جوکار تصریح کرد:

تلاش ایران برای استفاده از توان هسته ای در توسعه علم پزشکی، کشاورزی و صنعت

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد:بر اساس سیاست های کلانی که نظام جمهوری اسلامی دارد و فرمایشات مقام معظم رهبری، ایران دنبال سلاح هسته ای نیست و نمی خواهد چنین سلاحی تولید و داشته باشد، در مقابل تلاش دارد در راستای توسعه پزشکی، کشاورزی، صنعتی از توان هسته ای بهره ببرد.
تصویر تلاش ایران برای استفاده از توان هسته ای در توسعه علم پزشکی، کشاورزی و صنعت

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدصالح جوکار با اشاره به لفاظی اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه قدرت هسته ای ایران، گفت: بحث هایی که برخی از سران رژیم صهیونیستی مطرح می کنند برای بازسازی روحیه از دست رفته خود است، به طوری که در جنگ چند روزه با غزه نتوانستند دوام بیاورند و ناچار به پذیرش آتش بس شدند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ناتوانی صهیونیست ها در جنگ چند روزه غزه نشان می دهد که آنها نمی توانند در مقابل گروه های مقاومت و کوچک دوام بیاورند، چطور اکنون می خواهند در مقابل جمهوری اسلامی ایران دوام بیاورند.

این نماینده مجلس با اشاره به لفاظی زیر جنگ این رژیم غاصب، بیان کرد: چنین صحبت هایی بیشتر مصرف داخلی دارد و هیچ ارزشی ندارد، امروز جمهوری اسلامی دانش فنی و هسته ای خود را دارد و اگر سبک سری برخی کشورها نبود، ایران در بحث های فعالیت های صلح آمیز هسته ای پیشرفت چشمگیری می کرد.

وی اظهار داشت: بر اساس سیاست های کلانی که نظام جمهوری اسلامی دارد و فرمایشات مقام معظم رهبری، ایران دنبال سلاح هسته ای نیست و نمی خواهد چنین سلاحی تولید و داشته باشد، در مقابل تلاش دارد در راستای توسعه پزشکی، کشاورزی، صنعتی از توان هسته ای بهره ببرد.

جوکار در ادامه مطرح کرد: رژیم صهیونیستی دارای 400 کلاهک هسته ای بوده و عضو NPT نشده است، آرزو دارد به عنوان قدرت هسته ای در سطح منطقه شناخته شود، ولی قدرمسلم رژیم صهیونیستی آن روز را نخواهد دید و زودتر از آن، این رژیم با کمک جریان و جبهه مقاومت نابود خواهد شد و فلسطینی ها به حق و حقوق خود خواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، بنی گانتس وزیر جنگ صهیونیستی مدعی شده است که اسرائیل مصمم است تا از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته ای جلوگیری کند.

منبع : خانه ملت

321762