AFC هشدار داد

کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد که بازی های نماینده های ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف برگزار خواهد شد و چنانچه استقلال و النصر کشور میزبان را انتخاب نکنند خود AFC تصمیم خواهد گرفت.
تصویر AFC هشدار داد

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق قرعه کشی کنفدراسیون فوتبال آسیا باید استقلال در تهران از الهلال و النصر هم در عربستان از تراکتور سازی پذیرایی می کرد.

اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که قانون بازی در زمین بی طرف بین تیم های ایرانی و عربستانی همچنان پابرجا است تا جایکه AFC از دو باشگاه ایرانی و عربستانی خواست که ظرف دو هفته کشور میزبان خود را معرفی کنند.

هم استقلال و هم النصر اصرار دارند که در ورزشگاه خانگی خود میزبانی کنند.

نضال بحران، سخنگوی بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت و گویی که با روزنامه الاقتصادیه عربستان داشت، گفت: بازی نماینده‌های ایران با عربستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعا در زمین بی طرف برگزار خواهد شد. چنانچه استقلال و النصر کشور میزبان را اعلام نکنند خود AFC تصمیم خواهد گرفت.

او درباره این سوال که آیا هواداران می توانند در دیدار استقلال و الهلال و النصر با تراکتور به ورزشگاه بروند، گفت: همه چیز برعهده کشور میزبان است تا جایی که اگر آنها شرایط میزبانی از هواداران را داشته باشد و محدودیت کرونایی وجود نداشته باشد هواداران می توانند به ورزشگاه بروند.

321549