آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در دنیاست

رئیس مؤسسه شهید حسن باقری بابیان اینکه سازمان ملل و سازمان‌های به‌اصطلاح حامی حقوق بشر تابع قدرت‌ها و زورگویان عالم هستند، گفت: این‌ها در رابطه با گرفتن این حق مسلم جامعه بشریت نمی‌توانند کاری کنند.
تصویر آمریکا بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در دنیاست

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار فتح‌الله جعفری با اشاره به هفته افشای جنایت آمریکا که به طعنه به نام هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است، گفت: رژیم جنایت‌کار آمریکا در طول تاریخ، تنها از حقوق بشر دَم زده و رد پای آن‌ها همیشه در اقصی نقاط جهان ضد بشری بوده است.

رئیس مؤسسه شهید حسن باقری با تأکید بر اینکه رژیم جنایت‌کار آمریکا صرفاً برای فریب اذعان عمومی و لاپوشانی جنایات خود، شعار حقوق بشر را سر داده است، تصریح کرد: این‌ها بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر در دنیا هستند و در عمل جنایات ضد بشری در جهان انجام داده‌اند.

جعفری، سازمان‌های حقوق بشری را در دفاع از حق بشریت در مقابل جنایات ظالمان جهان، به محاکم چشم و گوش بسته نسبت به این اقدامات ضد بشری توصیف کرد و افزود: عملاً حمایت‌ها از مظلومین در این سازمان‌ها پر رنگ نیست.

رئیس مؤسسه شهید حسن باقری با تأکید بر اینکه سازمان ملل و سازمان‌های به اصطلاح حامی حقوق بشر تابع قدرت‌ها و زورگویان عالم هستند، اضافه کرد: این‌ها در رابطه با گرفتن این حق مسلم جامعه بشریت نمی‌توانند کاری کنند.

جعفری با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران، تحریم‌ها به ویژه در حوزه بهداشت و درمان (دارو) و بیماران خاص را از سوی رژیم جنایت‌کار آمریکا، نقض بزرگ حقوق بشر دانست و تصریح کرد: هیچ سازمان حقوق بشری نسبت به این موضوع معترض نیستند و اقدامی انجام ندادند.

رئیس مؤسسه شهید حسن باقری اشغال فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را نمای دیگری از نقض آشکار حقوق بشر دانست و اظهار داشت: سازمان‌های به اصطلاح حامی حقوق بشر، آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم نمی‌کنند، رژیم جنایت‌کار آمریکا همیشه پشتیبان این رژیم جعلی است و از آن حمایت می‌کند.

321507