نماینده ولی فقیه در کردستان:

بیکاری تحصیلکردگان، کولبری و دستفروشی؛ مشکلات جوانان کردستانی است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در حال حاضر مشکلاتی در کردستان همانند بیکاری جوانان تحصیلکرده، کولبری، دستفروشی داریم که از دولت انقلابی درخواست داریم که نسبت به این مشکلات توجه داشته باشد و راهکار عملی برای رفع آنها بیندیشد.
تصویر بیکاری تحصیلکردگان، کولبری و دستفروشی؛ مشکلات جوانان کردستانی است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در دیدار با جمعی از نمایندگان کانون‌های فرهنگی و تبلیغی شهرستان سقز در سخنانی عنوان کرد: باید امور فرهنگی و دینی را به دست اهلش سپرد و افراد فرهنگ دوست و دغدغه‌مند این امور را در دست بگیرند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مسئله دیگری که همواره مورد تاکید است، امید دادن به جوانان نسبت به آینده می‌باشد، جوانی که نسبت به آینده امیدوار است بی‌گمان بهتر کار می‌کند و بازخورد کار وی عیان‌تر است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی بیان داشت: در حال حاضر مشکلاتی در کردستان همانند بیکاری جوانان تحصیلکرده، کولبری، دستفروشی داریم که از دولت انقلابی درخواست داریم که نسبت به این مشکلات توجه داشته باشد و راهکار عملی برای رفع آنها بیندیشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: باید از انجمن‌ها و موسساتی که در بحث کارآفرینی و امور خیریه فعالیت دارند، حمایت کافی از سوی دولت انجام شود و برای تقویت و توسعه آنان کارهای اصولی انجام گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار داشت: مسئله دیگری که نباید در این روزها به دست فراموش بسپاریم، موضوع ورزش در بین جوانان و نوجوانان است، ورزش یک عامل مهم بازدارنده در بحث اعتیاد و سایر ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان سخنان خود افزود: موضوع دیگری که لازم است جوانان بدان دقت کنند، بالا بردن مطالبه‌گری آنان نسبت به مشکلات شهرستان است، جوانان باید با همفکری در از بین بردن مشکلات و معضلات شهر نقش کلیدی و تاثیرگذار داشته باشند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

311468