5 آلتکوینی که انتظار می رود در سه ماهه سوم 2021 رشد خوبی داشته باشند

به قول معروف “تا تنور داغ است نان را بچسبان”. بیشتر رمزارزها هنوز حجم کافی برای از سرگیری حرکت صعودی را ندارند.
تصویر 5 آلتکوینی که انتظار می رود در سه ماهه سوم 2021 رشد خوبی داشته باشند

به گزارش سایت خبری پرسون، به نظر می رسد این همان زمانی است که باید نان را بچسبانیم. در اینجا ۵ رمزارزی که باید در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ زیر نظر بگیریم آورده شده است.

کاردانو (ADA)

به نظر می رسد اخیرا وضعیت کاردانو نسبت به ماه های می-ژوئن (اردیبهشت-خرداد) مساعد تر شده است و قیمت در هفته گذشته بین ۱/۴ تا ۱/۰۲ دلار نوسان داشته است. حداقل هم اکنون، می توانیم حمایت قوی در ۱/۰۲ دلار و مقاومت در منطقه ۱/۴ دلار را تأیید کنیم.

به طور کلی، به نظر می رسد خط روند صعودی که از ۱۵ فوریه تا ۲۱ ژوئن (۲۷ بهمن تا ۳۱ خرداد) رسم شده هنوز معتبر است. با توجه به مقاومت ۱/۴ دلاری انتظار داریم یک حرکت جانبی را شاهد باشیم.

اگر مقاومت در برابر آن شکسته شود و قیمت کاملاً بالاتر از آن بسته شود، حجم شروع به افزایش کرده و روند صعودی ادامه پیدا می کند.

آنتولوژی (ONT)

در ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد)، ONT سقوط کرد و زیر حمایت ۰/۸ دلاری بسته شد. این وقفه به حرکات مشابه بیت کوین نسبت داده می شود که باعث ریزش ارز های دیگر می شود.

ارز ONT یک پروژه عالی با یک تیم حرفه ای است که در فضای DeFi نام خوبی برای خود ساخته است. همچنین این ارز با ارزش در گردش حدود ۶۳۵ میلیون دلاری، رتبه پایینی را در مارکت کپ دارد و آن را در لیست ارز های مورد انتظار این ماه قرار می دهد.

تمام تمرکز بر روی مقاومت ۰/۸ دلاری است. ما می توانیم حرکات تحت فشار قیمت را در روزهای آینده در این منطقه ببینیم. اگر قیمت بتواند جای پای خود را در این منطقه سفت کند، می تواند با شکستن این مقاومت، یک حرکت صعودی را ایجاد کند.

استلار (XLM)

ارز Stellar یک پروتکل پرداخت مبتنی بر بلاکچین است که در سال ۲۰۱۴ توسط جد مک کالب راه اندازی شد که اتفاقاً یکی از بنیانگذاران ریپل نیز بود.

این ارز عملکردی عالی از خود نشان داده و به دلیل داشتن سابقه عالی از نظر بروزرسانی و توسعه مداوم تیم فنی خود، مورد استقبال قرار گرفته است.

ارز XLM با قدرت همچنان حمایت خود را در ۰/۲۲ دلار حفظ کرده است. اکنون به نظر می رسد که قیمت بین این حمایت و ۰/۳۵ دلار محدود شده است که در حال حاضر نشانه خوبی است.

در روزهای آینده احتمالاً شاهد حرکات قیمتی خنثی خواهیم بود. اگر این محدوده حفظ شود، XLM برای شکستن سد ۰/۳۵ دلار و از سرگیری روند صعودی موقعیت خوبی خواهد داشت.

استورم (STMX)

در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر)، STMX به حرکت صعودی خود ادامه داد و به قیمت ۰/۰۲۲ دلار رسید. با نگاهی به هفته گذشته، امید بسیاری از سوی سرمایه گذاران به این ارز وجود دارد، زیرا یکی از معدود ارز هایی است که پس از برخورد به قیمت ۰/۰۱ دلار به طور مداوم افزایش یافته است.

وضعیت ارز STMX بسیار قابل توجه است زیرا با مشارکت در فروشگاه های خرده فروشی آنلاین، به کاربران این امکان را می دهد که هنگام خرید از هر یک از شرکای تجاری آنها، STMX و همچنین رمزارز های دیگری را به دست آورند. افزایش تقاضا برای خرید آنلاین به این معنی است که STMX نیز با گذشت زمان افزایش قیمت پیدا می کند. STMX همچنین رتبه پایینی در مارکت کپ دارد که به آن امکان بازده صعودی بیشتری را می دهد.

۰/۰۳ دلار قیمتی است که باید مراقب آن باشید زیرا سقف قابل توجهی ایجاد کرده است. با شکسته شدن این سقف و ایجاد روند صعودی، احتمال رالی برای پس گرفتن بالاترین حد خود یعنی ۰/۱ دلار و حتی بیشتر، بسیار زیاد است.

تل کوین (TEL)

ارز TEL در حال حاضر تحت فشار قرار گرفته است که به صورت یک الگوی مثلث خنثی ظاهر می شود. این یک الگوی عالی است زیرا نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران می باشد.

ارز Telcoin به دنبال استفاده از شبکه بلاکچین است تا حواله های بین المللی را با سرعت بیشتر و هزینه کمتر ایجاد کند‌. این امکان را برای افراد فراهم می کند تا پول را از طریق این شبکه به روشی سریعتر، مطمئن و هوشمندتر ارسال و دریافت کنند. اگر فشار این قیمت را به سمت بالا بشکند، پس گرفتن ATH امسال در قیمت ۰/۰۶۴ دلار می تواند به سرعت اتفاق بیفتد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد

منبع: zycrypto

311378