افزایش 42 درصدی کشفیات سرقت در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران گفت: کشفیات سرقت سه ماهه نخست امسال در این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۲ درصد افزایش یافته است.
تصویر افزایش 42 درصدی کشفیات سرقت در گچساران

به گزارش سایت خبری پرسون از کهگیلویه و بویراحمد، سید محمد موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال ۱۱۳ سارق در واحدهای مسکونی، خودروها و سایر بخش ها در گچساران شناسایی و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی بیان کرد: در سه ماهه نخست سال گذشته نیز ۷۱ سارق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان از سوی پلیس ادامه دارد از شهروندان خواست ضمن توجه به نکات ایمنی برای مراقبت از اموال خود هر گونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین از کشف کالاهای قاچاق به ارزش بیش از ۴۴ میلیارد ریال در سه ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

موسوی عنوان کرد: در مدت مشابه پارسال نیز ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شده است.

وی اظهار داشت گوشی تلفن همراه، انواع وسایل آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی، پوشاک از جمله کالاهای کشف شده در این شهرستان بوده است.

موسوی گفت: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی، از اولویت های پلیس گچساران است و اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضا را برای مجرمان نا امن خواهد کرد.

منبع:ایرنا

311264