آمادگی کامل مازندران برای جابه جایی کالاهای اساسی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران بیان کرد: با توجه به اهمیت تامین کالای اساسی در شرایط حساس و ویژه کنونی و ضرورت تسریع در اعزام ناوگان متناسب به بندر امام خمینی (ره) این استان آمادگی کامل برای جابجایی کالای مذکور دارد.
تصویر آمادگی کامل مازندران برای جابه جایی کالاهای اساسی

به گزارش سایت خبری پرسون از مازندران، عباسعلی نجفی در جلسه اضطراری هماهنگی جهت جابجایی کالاهای اساسی استان مازندران که با حضور مدیر کل پشتیبانی امور دام استان، رئیس بازرسی فرماندهی پلیس راه استان و اعضای تشکل های صنفی حمل و نقل کالای استان برگزار شد، اظهار کرد: نشست مذکور به منظور تسریع در تخلیه کالاهای اساسی موجود در بندر امام خمینی تشکیل شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: تعداد ناوگان مورد نیاز جهت باقیمانده محموله فوق از استان خوزستان را اداره کل پشتیبانی امور دام استان مازندران باید تناژ روباری سهمیه این استان را اعلام کنند.


وی همچنین بر اعزام ناوگان به بندر امام خمینی و حمل سهمیه نهاده‌های دامی تا حداکثر ۱۰ روز آینده تاکید کرد و افزود: به منظور افزایش انگیزه برای تسریع تا اطلاع ثانوی امکان صدور بارنامه برای تمامی شرکت های حمل و نقل کالا (به استثنای شرکت حمل و نقل فعال در بخش سیمان، فراورده های نفتی، ترافیکی و فوق سنگین) از مبدا بندر امام خمینی به تمام نقاط استان برای کالاهای ذرت، جو، کنجاله سویا فراهم شد.

وی در ادامه بر لزوم ارتباط تنگاتنگ بخش دولتی و خصوصی تاکید و بیان کرد : این اداره کل آمادگی دارد که نظرات و ایده های سازنده ارائه شده توسط صنف را حمایت، و به عملی شدن طرح های توسعه ای بخش خصوصی کمک کند.

منبع:ایسنا

311069