پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت 14 تیرماه روز «شهرداری و دهیاری»

فرماندار رشت طی پیامی روز «شهرداری و دهیاری» را به شهرداران و دهیاران زیرمجموعه شهرستان رشت تبریک گفت.
تصویر پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت 14 تیرماه روز «شهرداری و دهیاری»

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، به مناسب ۱۴ تیر ماه روز دهیاری و شهرداری، علی فتح اللهی طی پیامی فرارسیدن این روز فرخنده را به تمامی دهیاران و شهرداران زیرمجموعه شهرستان رشت تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری 14 تیر به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهری و روستایی، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی در جهت ارتقای سطح کیفی و کمی خدمت‌رسانی به مردم عزیز، پرداخته شود.

بی‌شک تلاشگران عرصه مدیریت روستایی و شهری با عزمی جهادی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات بدیع و اثربخش، زمینه توسعه پایدار شهری و روستایی را فراهم آورند و با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم، موجبات ارتقاء و بهبود سطح زندگی شهروندان و روستاوندان را فراهم کنند.

به همین مناسب اینجانب ضمن شادباش این روز فرخنده به تمامی شهرداران و دهیاران محترم شهرستان رشت، از درگاه حضرت احدیت، ‌توفیقات روزافزون کلیه مدیران شهری و روستایی را در راستای ارائه خدمات صادقانه به مردم شریف و بزرگوار شهرستان رشت، آرزومندم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت

311054