«گلشیفته فراهانی» در سریالی علمی تخیلی +فیلم

سریال علمی تخیلی ۱۰ قسمتی «هجوم» با بازی گلشیفته فراهانی محصول اپل تی‌وی پلاس ۲۲ اکتبر، ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد.
تصویر «گلشیفته فراهانی» در سریالی علمی تخیلی +فیلم

به گزارش سایت خبری پرسون، «هجوم» یکی از بلندپروازانه‌ترین سریال‌های اپل تی‌وی به شمار می‌رود که در چهار کشور ایالات متحده آمریکا، ژاپن، انگلستان و مراکش فیلم‌برداری شده و درباره حمله موجودات فضایی به کره زمین است.

گلشیفته فراهانی برای اولین بار در یک سریال خارجی به نام «هجوم»(Invasion) در نقش نقش همسر و مادر مهاجر سوریه‌ای برای Apple TV+ بازی می‌کند.

اپل تی‌وی پلاس(Apple TV+)، ساخت سریال علمی-تخیلی سیمون کینبرگ و دیوید ویل با موضوع حمله‌ی بیگانگان فضایی را که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، آغاز کرد.

قرار است سم نیل(بازیگر فیلم‌ ژوراسیک پارک و سریال پیکی بلایندرز) به همراه گلشیفته فراهانی (بازیگر فیلم‌های خارج کردن و پترسون) و شیولی کوتسانا (بازیگر فیلم‌های ددپول 2 و اوت‌سایدر) در سریال «هجوم»(Invasion) که البته هنوز نامش قطعی نشده، به ایفای نقش بپردازند.

«هجوم»(Invasion) اولین تجربه سریالی گلشیفته فراهانی خواهد بود.

سریال «هجوم»(Invasion) در کشورهای مختلفی از جمله آمریکا (نیویورک)، انگلستان (منچستر)، مراکش و ژاپن فیلم‌برداری خواهد شد و داستان آن درباره هجوم موجودات فضایی از نگاه شخصیت‌های مختلف است.

درواقع قسمت‌هایی از این سریال در نیویورک و مراکش فیلم‌برداری شده بود و عوامل در حال آماده شدن برای فیلم‌برداری در منچستر بودند که به پاندمی برخوردند و فیلم‌برداری را متوقف کردند.
در حال حاضر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فیلم‌برداری سریال هجوم»(Invasion) را در منچستر از سر گرفته‌اند.

گلشیفته فراهانی نقش همسر و مادر مهاجر سوریه‌ای را بازی می‌کند که در لانگ آیلند زندگی میکنند.

گلشیفته فراهانی را در سال‌های اخیر در فیلم‌ «نغمه‌های عرب» که به تازگی در فستیوال ونیز به نمایش در‌‌آمد و در کنار کریس همسورث در فیلم «خارج شدن» دیده‌ایم.

310793