اعلام همکاری RocketBit با Walletix

صرافی رمزارز استونیایی RocketBit ، خبر از همکاری خود با ارائه دهنده خدمات کیف پول ، Walletix داده است.

تصویر اعلام همکاری RocketBit با Walletix

به گزارش سایت خبری پرسون، به گفته ناتالیا سانزارووا (Natalia Sanzarova)، مدیر و بنیانگذار RocketBit، این مشارکت گام بسیار مهمی در توسعه این شرکت است و به این شرکت اجازه خواهد داد تا به استاندارد جدیدی از کیفیت در حوزه ارائه خدمات رمزارز دست یابد.

راکت بیت یک صرافی رمزارز است که برای مشتریانی از همه جای اروپا و اوراسیا توانایی خرید رمزارز با استفاده از کارت های اعتباری یا نقل و انتقالات بانکی و فروش آن بدون هیچ ریسکی را فراهم می کند.

به عنوان مثال، مشتریان در حال حاضر قادر به تبادل چندین رمزارز محبوب مانند USDT، BTC، XRP، LTC، ADA، TRX، DASH هستند. علاوه بر این، این شرکت یک قابلیت تأیید خودکار، و همچنین یک پانل تجاری برای کسب و کارها را پیاده سازی کرده است. در نهایت، Rocketbit یک اپلیکشن تلفن همراه که به تازگی بررسی و به روز شده است را هم اکنون برای کاربران iOS در App Store در دسترس قرار داده است.

نمایندگان هر دو شرکت ادعا می کنند که توافق برای ایجاد مشارکت در میان لیست مهم ترین تصمیمات استراتژیک سال ایستاده است.بنابراین ، با توجه به توافق ، RocketBit قادر به استفاده از زیرساخت های کیف پول شریک خود خواهد بود که بلافاصله بر سطح کیفیت خدمات تاثیر خواهد گذاشت.

اینها فقط برخی نوآوریهایی هستند که هر کاربر فردی یا شرکای تجاری باید انتظارش را داشته باشند-اضافه شدن رمزارزهای جدید ، کاهش کارمزدها ، افزایش در سرعت تراکنشها هنگام فرستادن و دریافت رمز-سکه ها(crypto-coins). راکت بیت به نوبه خود قادر خواهد بود خدمات و راه حل های جدیدی را توسعه و ارائه دهد که تأثیر مفیدی بر توسعه درازمدت این شرکت خواهد داشت.

ناتالیا می گوید: “سختترین قسمت این کارها،به روز بودن و راضی نگه داشتن مشتریان با راه حلهای جدید بدون ایجاد اختلال در فرآیند کاری است. برای ما مخصوصا مهم بود که چیزی جدید و پر تقاضا ایجاد کنیم در حین اینکه باعث ناراحتی کاربران مان هم نشود.مشارکت با Walletix گام دیگری در مسیر درست برای ما است، که خدمات ما را حتی بهتر و کاربر پسندتر می کند هم برای مشتریان فعلی و هم برای کسانی که تصمیم دارند به ما بپیوندند.”

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع:ambcrypto

310732