مربی پرسپولیس را حفظ کنید

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواستار حفظ کادر فنی خود در دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر است.
تصویر مربی پرسپولیس را حفظ کنید

به گزارش سایت خبری پرسون، فدراسیون فوتبال ایران پس از صعود تیم ملی به دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر تصمیم به ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ گرفت تا سرمربی کروات همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

اسکوچیچ قبل از سفر به زادگاه خود برای استراحت یک هفته‌ای با شهاب‌الدین عزیزی خادم جلسه‌ای را برگزار کرد تا ضمن توافق درباره این موضوع به همکاران خود در کادر فنی نیز با رئیس فدراسیون صحبت کند.

اسکوچیچ خواستار حفظ تمام اعضای کادر فنی شد و از عزیزی خادم خواست تا کریم باقری مربی پرسپولیس را برای ادامه فعالیت در تیم ملی ایران متقاعد کند.

باقری که تا پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر با پرسپولیس قرارداد دارد هنوز تصمیم خود را نگرفته و قرار است به زودی جلسه‌ای را با عزیزی خادم و سپس اسکوچیچ برگزار کند تا پیشنهاد آنها را بررسی کند.

همچنین فدراسیون فوتبال طبق خواسته اسکوچیچ تصمیم به حفظ وحید هاشمیان دارد تا این مربی ایرانی همچنان جزو اعضای کادر فنی تیم ملی ایران در مسیر رسیدن به جام جهانی قطر باشد.

احتمال می‌رود اسکوچیچ که جزئیات برنامه خود را در راستای آماده سازی تیم ملی ایران هفته آینده به فدراسیون ارائه خواهد داد آنالیزورهای بیشتری را در اختیار بگیرد تا شناخت بیشتری از عملکرد رقیبان خود پیدا کند.

قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر فردا پنجشنبه در مالزی برگزار می‌شود و بازی‌های این مرحله نیز از یازدهم شهریورماه در دو گروه ۶ تیمی آغاز خواهد شد.

منبع: مهر

309922