نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور:

بافت‌های فرسوده در حاشیه شهرها با کوچکترین زلزله‌ای فرو می‌ریزند

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: در حاشیه شهرها به ویژه شهر سنندج شاهد بافت فرسوده با ساختمان‌های بسیار شکننده هستیم که با کوچکترین زلزله‌ای فرو می‌ریزند و تلفات جانی و مالی بسیاری به دنبال دارند.

تصویر بافت‌های فرسوده در حاشیه شهرها با کوچکترین زلزله‌ای فرو می‌ریزند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام حسین روحانی‌نژاد؛ نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور امروز در آیین معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار داشت: در حاشیه شهرها به ویژه شهر سنندج شاهد بافت فرسوده با ساختمان‌های بسیار شکننده هستیم که با کوچکترین زلزله‌ای فرو می‌ریزند و تلفات جانی و مالی بسیاری به دنبال دارند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: بنابراین باید یکی از اصلی‌ترین اولویت‌ها بنیاد مسکن را ترمیم و اصلاح بافت‌های فرسوده در حاشیه شهرها باشد.

حجت الاسلام روحانی‌نژاد در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بنیاد مسکن را تاسیس نمودند لذا خدمت در این بنیاد که همواره به دنبال ایجاد سرپناه برای محرومان جامعه است، یک خدمت و ثواب بزرگ محسوب می‌گردد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: خوشبختانه حضور نیروهای مومن، متخصص و متعهد در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک امتیاز بزرگ برای این نهاد محسوب می‌گردد.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

309720

سازمان آگهی های پرسون