قدردانی شرکت بهداش از سرعت عمل بیمه البرز در پرداخت خسارت

شرکت شیمیایی بهداش از بیمه البرز به خاطر پرداخت سریع صد میلیارد ریال به صورت علی الحساب خسارت آتش‌سوزی به این شرکت تولیدی قدردانی کرد.
تصویر قدردانی شرکت بهداش از سرعت عمل بیمه البرز در پرداخت خسارت

به گزارش سایت خبری پرسون، پیام علی‌شاه،‌ مدیرعامل شرکت شیمیایی بهداش با ارسال لوح قدردانی به مدیرعامل بیمه البرز از این شرکت قدردانی کرد و اظهار داشت: به خاطر پرداخت خسارت علی‌الحساب صد میلیارد ریالی بیمه البرز که یاریگر این واحد تولیدی در سطح ملی و بین‌المللی شد از شرکت بیمه البرز قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: خداوند را سپاسگزاریم که به کمک مدیران و مشاوران تخصصی حوزه بیمه، شرکت بیمه‌ای را انتخاب کردیم که علاوه بر توانگری و تخصص در صنعت بیمه، فرهنگ غنی تعامل حرفه‌ای را با بیمه‌گزار از مرحله تحلیل ریسک، ‌صدور بیمه‌ نامه و به ویژه در هنگام پرداخت خسارت به معنای واقعی ترجمه کرده است.

این گزارش حاکی است، شرکت شیمیایی بهداش واقع در شهرک صنعتی لیا قزوین 18 اردیبهشت سال جاری دچار حادثه آتش‌سوزی شد و بلافاصله پس از وقوع حادثه و در کم‌تر از 24 ساعت کارشناسان ارزیاب خسارت بیمه البرز به محل اعزام شدند و شرکت بیمه البرز 26 خرداد،‌ صد میلیارد ریال به صورت علی الحساب به این شرکت تولیدی، خسارت پرداخت کرد.

309632