توکن اتریومی WHACKD پس از مرگ مک‌آفی بیش از ۷۰۰ درصد رشد کرد

پس از مرگ سرمایه دار بزرگ جان مک آفی، قیمت یک توکن ERC20 به نام whackd (WHACKD) به طور قابل توجهی افزایش یافت.
تصویر توکن اتریومی WHACKD پس از مرگ مک‌آفی بیش از ۷۰۰ درصد رشد کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، سه روز پیش، این توکن با کمتر از یک دلار آمریکا مبادله می شد، اما پس از آن قیمت این توکن با 733 درصد افزایش به بیش از 0.07 دلار در هر واحد رسید. علاوه بر این ، چهار روز پیش، یک وب سایت مرموز توکن Whackdched را به نمایش گذاشت که با اشاره به “طرح احتمالی” افشای اطلاعات مک آفی با تایمر شمارش معکوس می کرد.

خودکشی گزارش شده جان مک آفی طی چند روز گذشته بسیاری از نظریه ها و داستان های جالب را ایجاد کرده است. مک آفی در 23 ژوئن 2021(2 تیر1400) مرده پیدا شد و وزارت دادگستری کاتالونیا در اسپانیا به مطبوعات گفت که “همه شواهد به خودکشی اشاره داشت.” با این حال، دستیار و همسر مک آفی به رسانه ها تاکید کرده اند که مک آفی 75 ساله خودکشی نکرده است.

بعلاوه، نظریه ها و داستانهای جالب در اینترنت به چشم می خورد، برخی از مردم در مورد نظریه کلید مرد مرده گمانه زنی می کنند. علاوه بر این، گزارش ها همچنین مک آفی را به یک مزرعه استخراج مخفی بیت کوین ارتباط می دهند که “هتل ارواح” اسپانیایی نامیده می شود.

به دنبال مرگ مک آفی و نظریه های پیرامون او، وب سایتی با نام britbonglogpost.com برای مدت کوتاهی در اینترنت ظاهر شد و برخی موفق شده بودند صفحه را قبل از ناپدید شدن بایگانی کنند. در حال حاضر، دامنه به کاربر خطای سرور می دهد، اما مشاهده صفحه بایگانی شده در archive.org، نقاشی پاپ آرت از جان مک آفی و تایمر شمارش معکوس را نشان می دهد. متن موجود در صفحه می گوید: «”طرح احتمالی” افشای اطلاعات مک آفی فعال شد. اتفاق بزرگی در راه است. “در بالای تایمر نوشته شده است،که برنامه‌های افشای اطلاعات مک‌آفی حدود ۲۷ روز دیگر آغاز می‌شود.

در زیر تایمر، یک آدرس Etherscan مربوط به قرارداد توکن whackd (WHACKD) وجود دارد که McAfee در 11 نوامبر 2019(20آبان 98) اعلام کرد.

منبع: news.bitcoin.com

309570