امام جمعه دره شهر:

مردم موضوعات کوچک را با گذشت و سعه صدر حل کنند

امام جمعه دره شهر گفت: به خودم و همه مردم شهرستان توصیه میکنم مسائل کوچک را که میتوان با گذشت و سعه صدر رفع کرد به یک پرونده قضایی تبدیل نکنند.

تصویر مردم موضوعات کوچک را با گذشت و سعه صدر حل کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد قنبربیگی؛ امام جمعه شهرستان دره شهر، ظهر امروز در دیدار با پرسنل دادگستری شهرستان به مناسبت هفته قوه قضاییه، ابراز داشت: هفته قوه قضائیه را به تمام ارکان این قوه بخصوص آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی تبریک میگوییم.

امام جمعه دره شهر ادامه داد: وی در طول مسئولیت خود برای مبارزه با فساد هیچگونه خط قرمزی نداشتند. امیدواریم دکتر رئیسی بعنوان ریاست جمهور همچنان این روند را تا خشکاندن ریشه فساد از نظام ادامه دهند.

وی در اداه تصریح کرد: از ریاست دادگستری، دادستان و قضات شهرستان که با تمام وجود مشغول بررسی پروندهای قضایی و مطالبات مردم بوده و نشان دادند ملامتها نیز در آنها تاثیر گذار نیست کمال تشکر و تقدیر داریم.

حجت الاسلام قنبربیگی در بخش دیگری از این نشست اظهار کرد: قطعا تعامل رئیس دادگستری و دادستان باعث شده پروندهای قضایی به نتیجه برسد که این خود جای تقدیر دارد.

امام جمعه دره شهر در پایان ضمن بیان اینکه پیگیریهای مسئولان باعث رضایتمندی مردم از دستگاه قضا و به تبع آن نظام خواهد شد، مطرح داشت: به خودم و همه مردم شهرستان توصیه میکنم مسائل کوچک را که میتوان با گذشت و سعه صدر رفع کرد به یک پرونده قضایی تبدیل نکنند.

نوروزی_استان ایلام

309473