رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:

نیت‌ خوبی پشت قیاس نیشکر دهخدا با هفت‌تپه نیست

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اینکه عده‌ای عنوان می‌کنند اگر آب مورد نیاز شرکت دهخدا تامین نشود این شرکت نیز مثل شرکت نیشکر هفت تپه خواهد شد، یک مساله کاملا غلط و نادرست است و کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند، نیت‌های خوبی ندارند.
تصویر نیت‌ خوبی پشت قیاس نیشکر دهخدا با هفت‌تپه نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، سید کریم حسینی با اشاره به مشکلات شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا در تامین آب مورد نیاز مزارع، اظهار کرد: شرکت دهخدا واقع در شهرستان باوی، یکی از شرکت‌های نیشکری خوزستان است که با توجه به شرایط تنش آبی، در تامین آب به جد دچار مشکل شده است.

وی افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده، با دستور استاندار خوزستان و هماهنگی سازمان آب و برق، یک مرحله رهاسازی آب و افزایش دبی رودخانه دز انجام شد تا آب به مزارع این شرکت برسد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: علی‌رغم یک مرتبه رهاسازی آب، این شرکت با مشکل جدی در تامین آب برای مزارع نیشکر مواجه است و شرایط تنش آبی و کمبود آب در خوزستان، وضعیت را به شدت دشوار کرده است.

حسینی افزود: اینکه عده‌ای عنوان می‌کنند اگر آب مورد نیاز شرکت دهخدا تامین نشود این شرکت نیز مثل شرکت نیشکر هفت تپه خواهد شد، یک مساله کاملا غلط و نادرست است و کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند، نیت‌های خوبی ندارند.

وی تصریح کرد: مقایسه نیشکر دهخدا با نیشکر هفت تپه اصلا مقایسه درستی نیست و افرادی که چنین اظهار نظرهایی می‌کنند به دنبال مسائل دیگری هستند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: تنش آبی و کمبود آب، بدیهی است و همه بر آن اذعان دارند و نباید به چنین اظهار نظرهایی پرداخته شود.

منبع : ایسنا

309331