چگونگی تخصیص اعتبار به دستگاه‌ها در خراسان جنوبی

معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی از پیگیری‌ها برای ترمیم اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌ها تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: امسال اعتبار حوزه راه و آب استان هر کدام ۵۰ میلیارد تومان است که پس از مشخص شدن پروژه‌ها در صحن علنی شورای برنامه ریزی استان مصوب خواهد شد.
تصویر چگونگی تخصیص اعتبار به دستگاه‌ها در خراسان جنوبی

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان جنوبی، علی بهدانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در بحث اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، اعتبارات سه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی، اعتبارات آب روستایی و عشایری و اعتبارات راه‌های روستایی و اعتبارات جدول 10-5 قانون بودجه سال 1400، مبلغ 448 میلیارد تومان به استان ابلاغ اعتبار صورت گرفته است که در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، پس از کسر الزامات قانونی، اعتبار مذکور براساس درصد سهم برای هرکدام از شهرستان‌های استان که مورد تصویب شورا قرارگرفت، بین این شهرستان‌ها توزیع شد.

وی افزود: براساس این اعتبارات در شهرستان‌ها اجرای پروژه‌های عمرانی در سال جاری پیگیری خواهد شد و ابتندا به پروژه‌های نیمه تمام پرداخته می‌شود.

معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: اعتبارات هزینه‌ای استان مبلغ 486 میلیارد تومان است که اکنون مبلغ 471 میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است.

بهدانی ادامه داد: براساس تصویب اعضای شورای برنامه ریزی استان، این اعتبار با اولویت تأمین حقوق نیروهای رسمی و پیمانی، قراردادی، شرکتی و حجمی و هزینه‌های دیگر بین 23 دستگاه اجرایی مشمول اعتبارات هزینه‌ای استانی توزیع شد.

وی از پیگیری‌ها برای ترمیم اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌ها تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: امسال اعتبار حوزه راه و آب استان هر کدام ۵۰ میلیارد تومان است که پس از مشخص شدن پروژه‌ها در صحن علنی شورای برنامه ریزی استان مصوب خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: امسال هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از منابع مختلف ملی و استانی به خراسان جنوبی اختصاص یافته که نسبت به سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی یادآور شد: ۱۵۵ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و ۱۷۷ میلیارد تومان اعتبار نفت داشته‌ایم که براساس شاخص‌های موجود توزیع شده است.

منبع:ایسنا

309308