سکوت سرخ‌پوشان شکست!

بازیکنان پرسپولیس این روزها از مدیران باشگاه خود بابت عدم پرداخت پاداش های برد و پیروزی های خود دلخور و ناراحت هستند.
تصویر سکوت سرخ‌پوشان شکست!

به گزارش سایت خبری پرسون، شاگردان یحیی گل محمدی تصور می کردند پس از پیروزی شیرین برابر تراکتور تبریز و قهرمانی سوپرجام، باشگاه پاداشی برای آنها در نظر خواهد گرفت اما چنین نشد. بازیکنان پرسپولیس بعد از بُرد شیرین خارج از خانه مقابل مس رفسنجان هم پاداشی دریافت نکرده و حتی قول و وعده ای هم دراین ارتباط نشنیدند!

در این میان صحبت های استقلالی ها و اخبار پاداشی که فرهاد مجیدی خودش بابت دو برد اخیر به بازیکنان آبی پوش داده مزید برعلت شده تا صدای بازیکنان پرسپولیس درآید. این روزها جعفرسمیعی و دوستانش در باشگاه پرسپولیس با مشکلات زیادی از لحاظ مالی روبرو شده و به قول معروف دست آنها خالی است.

پرسپولیسی ها چند روز قبل هم قصد داشتند اعتصاب کرده و از تمرین خودداری کنند اما در نهایت با وساطت یحیی گل محمدی و افشین پیروانی از تصمیم خود منصرف شدند ولی بعید نیست درصورت ادامه این روند و عدم پرداخت مطالبات فصل جاری، تمرینات سرخپوشان دچار سکته نشود.

شنیده حاکی است پرسپولیسی ها قبل از بازی با مس رفسنجان، خواستار حضور جعفر سمیعی در تمرین شده بودند که این اتفاق نیفتاد و حالا شنیده می شود شاید امروز و فردا مدیرعامل باشگاه به ورزشگاه شهید کاظمی برود!

منبع: خبرورزشی

309135