بازیگر «دورهمی» هیچ آرزویی ندارد!

گفت و گوی اخیر محمد نادری، بازیگر سینما و تلویزیون را بخوانید.
تصویر بازیگر «دورهمی» هیچ آرزویی ندارد!

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد نادری بازیگر، فیلمنامه نویس، مجری و صداپیشه به عنوان اولین کار تلویزیونی‌اش در سریال «شمعدونی» به ایفای نقش پرداخت که با این سریال به شهرت رسید و بعد از آن نیز با حضور در مجموعه تلویزیونی «دورهمی» به محبوبیت رسید.

این بازیگر در طی سال های طولانی به کار تئاتر نیز مشغول بوده است و آثار بی چون و چرایی هم در حوزه تئاتر و هم در حوزه های سینما و تلویزیون از خود به جا گذاشته است. او که در کارنامه هنری اش در حوزه تئاتر آثار ارزشمندی چون «طپانچه خانم»، «مرثیه‌ای برای یک دراکولا»، «سقوط در کوه مورگان»، «طوفان»، «پینوکیو» و در حوزه سینما و تلویزیون چون «هزارپا»، «صحنه زنی»، «پاستاریونی»، «دنگ و فنگ روزگار»، «شمعدونی»، «لیسانسه ها ۲» و.... دیده می شود در گفت و گویی نوروزی با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در خصوص اینکه سال گذشته را چگونه پشت سر گذاشته است و چه برنامه هایی در دست داشت گفت: سال گذشته با وجود کرونا نه تنها من بلکه تمام مردم ایران درگیر این ویروس منحوس شدند و بسیاری از کارها مختل و تعطیل شد. من در سال پیش مشغول بازی در فیلم سینمایی «صحنه زنی» بودم و اواخر سال ۱۴۰۰ نیز دو سریال به نام های «اسپینجر» به کارگردانی علیرضا کریم زاده و «خودخواسته» به کارگردانی علیرضا بذرافشان کلید خورد که سریال «اسپینجر» در سال ۱۴۰۱ به پخش می رسد و سریال «خودخواسته» نیز در روزهای پایانی سال از شبکه یک سیما پخش شد.

بازیگر «شمعدونی» در پاسخ به این سوال که چه برنامه حرفه ای برای سال جدید دارد و قرار است چه کارهایی انجام دهد بیان کرد: در بهمن و اسفندماه یک نمایش به نام «طوفان» به کارگردانی مصطفی کوشکی را در دست داشتم که در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت که قرار است همچنان در سال جدید نیز اجرای آن ادامه داشته باشد. علاوه بر این مشغول کار در سریال جدید سروش صحت هستم که خبر آن را در یک زمان مناسب رسانه ای خواهم کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازگشایی سالن های تئاتر در تعطیلات نوروز به فروش گیشه کمک می کند یا خیر گفت: چند سال می شود که سالن های خصوصی در ایام نوروز باز هستند اما با توجه به اینکه در طی این دو سال کرونا روی کار آمده است سالن ها ناچار هستند تا حد معقول اجرایی نداشته باشند و این اتفاق ضربه زیادی به گروه های اجرایی وارد می کند و اگر در این شرایط تئاتر ها باز باشند ممکن است از لحاظ اقتصادی گروه ها در مضیقه قرار بگیرند و نتوانند نمایش را با قیمتی که می خواهند بفروشند و ممکن است توجیه اقتصادی برای آن ها نداشته باشد به همین دلیل ممکن است در ایام نوروز نمایش ها بسیار کم باشند.

محمد نادری در پایان و در پاسخ به این سوال که برای سال جدید چه آرزویی دارد گفت: کار ما از آرزو داشتن در این وضعیت بد و ناهنجار جامعه گذشته است و شاید بتوان گفت آرزویی برایم باقی نمانده است.

منبع: برنا

391245