لوکاکو:

کریس دوست دارد قدرت بدنی من را داشته باشد

روملو لوکاکو درباره رویارویی با کریستیانو رونالدو می‌گوید: دوست داشتم قدرت دریبل‌زنی او را ‌داشته و می‌توانستم مانند او توپ را شوت کنم.او هم احتمالاً دوست داشت که قدرت بدنی مرا داشته باشد!
تصویر کریس دوست دارد قدرت بدنی من را داشته باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، روملو لوکاکو ستاره خط حمله تیم ملی بلژیک در آستانه دیدار تیمش با پرتغال در بازی های این هفته یورو گفت که برای مصاف دوباره با کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال هیجان زیادی دارد.

او در این رابطه گفت: «در مورد رویاریی با رونالدو این بار در سطح ملی هم باید بگویم که دوست داشتم قدرت دریبل‌زنی او را ‌داشته و می‌توانستم مانند او توپ را شوت کنم. او هم احتمالاً دوست داشت که قدرت بدنی مرا داشته باشد! آمار او تحسین برانگیز هستند. اگر یک نفر باشد که بتواند چنین رکوردهایی را ثبت کند، آن یک نفر قطعاً خود اوست. داشتن چنین بازیکنی در لیگی که بازی می‌کنید، برای شما هم یک عامل انگیزه‌بخش است، چون باعث می‌شود به خودتان بگویید وقتی یک بازیکن در این سن و سال می‌تواند چنین کارهایی انجام دهد، چرا من نتوانم.رونالدو از آن بازیکنانی است که با داشتنش می‌توانید روی بردن یک بازی حساب کنید. او واقعاً تحسین‌برانگیز است.»

او در مورد اینتر هم صحبت کرد: «در اینتر، از نظر تیمی برای ما این مهم بود که قهرمان لیگ شدیم. ما اسکودتو را برده‌ایم و این افتخاری خارق‌العاده بود. عملکرد ما در تمام بازی‌های بزرگ فصل عالی بود. ما بازی‌های فراوانی را بردیم و فصل فوق‌العاده را پشت سر گذاشتیم. امیدواریم که فصل آینده هم دوباره با اینتر این کار را تکرار کنیم.»

منبع: تسنیم

308664