اکران «تل‌ماسه» عقب افتاد

کمپانی برادران وارنر اکران فیلم «تل‌ماسه» را که برای نمایش در جشنواره فیلم ونیز در نظر گرفته شده، دوباره به تعویق انداخت.

تصویر اکران «تل‌ماسه» عقب افتاد

به گزارش سایت خبری پرسون، برادران وارنر تاریخ اکران فیلم علمی تخیلی «تل‌ماسه» را که سابقاً قرار بود در یکم اکتبر اکران شود، سه هفته عقب انداخت و اکنون این فیلم سینمایی در ۲۲ اکتبر راهی سینما‌ها خواهد شد.

این بخشی از جابه‌جایی‌ها در تقویم اکران کمپانی برادران وارنر است که در روز جمعه اعلام شد. اکران فیلم «آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک» محصول دیگر این کمپانی هم یک هفته عقب افتاد تا جایگزین «تل‌ماسه» در تقویم اکران شود. این فیلم که پیش درآمدی از سریال «سوپرانوز» است، قرار بود در ۲۴ سپتامبر اکران شود.

این تغییرات همچنین فیلم سینمایی «گریه ماچو» به کارگردانی کلینت ایستوود را هم تحت تاثیر قرار دارد. این فیلم اکنون در تاریخ ۱۷ سپتامبر اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «تل‌ماسه» از آثار مورد انتظار امسال است؛ پیش از آنکه اکران آن تحت تاثیر پاندمی کرونا یک سال عقب بیفتد، قرار بود ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ در سینما‌ها نمایش داده شود. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جاش برولین، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، زندایا، جیسون موموا و خاویر باردم اشاره کرد.

این فیلم داستان پسری جوان به نام پال آتریدز را روایت می‌کند که سرنوشتی فراتر از تصورش برای او در نظر گرفته شده. او باید به خطرناک‌ترین سیاره جهان سفر کند تا آینده خانواده و مردمش را تضمین کند. اکران جهانی این فیلم در جشنواره فیلم ونیز رقم خواهد خورد.

با تغییر دوباره تاریخ اکران، فیلم سینمایی «تل‌ماسه» همزمان با فیلم «گزارش فرانسوی» اکران خواهد شد که در هردوی آن‌ها تیموتی شالامی نقش آفرینی می‌کند.

308636