قطع همکاری خواجوی با کادر فنی تیم ملی تکواندو

مربی بدنسازی تیم ملی تکواندو نیز به صورت رسمی از کادر فنی جدید بزرگسالان جدا شد.

تصویر قطع همکاری خواجوی با کادر فنی تیم ملی تکواندو

به گزارش سایت خبری پرسون، کمیته فنی فدراسیون تکواندو روز گذشته (شنبه 29 مهرماه سال 1402) پس از بررسی نتایج تیم‌های ملی تکواندو در بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات گرندپری در نهایت با تقدیر و تشکر از بیژن مقانلو در مدت زمان هدایت تیم ملی،‌ دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مجید افلاکی واگذار کرد.

نعیما خواجوی مربی بدنسازی تیم ملی که یکی از دستیاران اصلی بیژن مغانلو در تیم ملی تکواندو بود، او نیز به صورت رسمی از کادر فنی تیم ملی تکواندو جدا شد.

نعیما خواجوی مربی بدنسازی تیم ملی تکواندو از قطع همکاری با تیم ملی بزرگسالان خبر داد و گفت: مقانلو برای تیم ملی تکواندوی ایران در طول تمام این سال‌ها زحمات زیادی کسب کرده است. مدال‌ها و افتخارات زیادی برای تکواندوی ایران رقم زده است. تمام این صحبت‌ها طبق آمار و اسنادی که وجود دارد قابل اثبات است. در هر صورت تصمیمی بود که کمیته فنی گرفت و حالا من نیز به عنوان مربی بدنساز به صورت رسمی از کادر فنی تیم ملی جدا شدم.

وی افزود: مجید افلاکی سرمربی جدید تیم ملی پس از انتخاب شدن، لطف کرد و با من تماس گرفت و در مورد ادامه همکاری با هم گفت‌وگو کردیم. درنهایت بنده به این نتیجه رسیدم که دیگر با تیم ملی تکواندوی ایران نمی‌توانم همکاری کنم و برای تکواندوی کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم.

بر همین اساس تمرینات تیم ملی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک از روز سه شنبه دوم آبان ماه زیر نظر مجید افلاکی آغاز خواهد شد.

منبع: ورزش سه

544805