لیست خرید نجومی رقیب تراکتور

پایگاه خبری سعودی اسپورت در گزارشی از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه النصر عربستان فهرست کاملی از گزینه‌های مورد نظر مسئولان این باشگاه را منتشر ساخته که در آن نام ستارهای بزرگی دیده می‌شود.
تصویر لیست خرید نجومی رقیب تراکتور

به گزارش سایت خبری پرسون، به نوشته پایگاه خبری سعودی اسپورت، النصر عربستان پس از جذب اندرسون تالیسکای برزیلی و وینسنت ابوبکر مهاجم کامرونی همچنان به دنبال جذب نفرات مورد نظر کادر فنی در برخی از پست‎هاست. این تیم در خط دروازه، دفاع چپ، خط میانی و جناح راست به جذب بازیکنان جدید نیاز دارد.

براین اساس جو هیون وو سنگربان باشگاه اولسان هیوندای و تیم ملی کره جنوبی که در جام جهانی 2018 و در پیروزی درخشان مقابل آلمان ستاره میدان بود همچنین برخی رسانه‌های جهان او را کابوس ژرمن‌ها در این مسابقه دانستند، گزینه اول النصر در خط دروازه است.

در پست دفاع چپ عبدالکریم حسن قطری یکی از گزینه‌های باشگاه النصر بوده که گفته می‌شود انتقال این بازیکن منتفی شده و حالا الیوسکی بازیکن اهل مقدونیه و ستاره باشگاه لیدزیونایتد مورد نظر سعودی‌هاست که در پایان ماه جاری میلادی بازیکن آزاد خواهد بود.

الکس ویدال شیلیایی و مورایس برزیلی در کنار پائولینیو اصلی‌ترین گزینه‌های النصر در خط میانی هستند که احتمال توافق با پائولینیو هافبک سابق بارسلونا بیش سایر از گزینه‌هاست.

در جناح راست مسئولان باشگاه النصر برای جذب رشید غزالی بازیکن الجزایری لسترسیتی تلاش می‌کنند که مایل است به صورت قرضی همچنان برای بشیکتاش ترکیه بازی کند اما در این خصوص توافق لازم حاصل نشده و گزینه اصلی باشگاه النصر به شمار می‌رود.

النصر می‌تواند از 7 بازیکن خارجی در لیگ باشگاه‌های عربستان استفاده کند اما در صورت جذب این نفرات تنها باید نام 4 بازیکن را در فهرست آسیایی خودش برای تقابل با تراکتور ایران ثبت کند. در این صورت از بین گزینه‌های موجود در این باشگاه از جمله پتروس برزیلی، مارتینز ستاره آرژانتینی ، جلال الدین ماشاریپوف ازبک و عبدالرزاق حمدالله مراکشی سه بازیکن از فهرست النصر در لیگ عربستان و مسابقات آسیایی خارج می‌شوند. با توجه به جذب وینسنت ابوبکر مهاجم کامرونی ، عبدالرزاق حمدالله بازیکن مراکشی که عملکرد موفقی در رقابت‌های آسیایی داشته گزینه اول خروج از لیست النصر محسوب می‌شود همچنین پیتی مارتینز آرژانتینی هم به دلیل مصدومیت حداقل تا پایان نیم فصل از فهرست کنار گذاشته خواهد شد.

به نظر می‌رسد حریف تراکتور با توجه به فعالیت گسترده‌ای که در نقل و انتقالات تابستانی داشته با ترکیب پرستاره‌ای برای حضور در بازی سرنوشت‌ساز مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود.

تسنیم

308028