استوکس به میادین باز خواهد گشت

مهاجم پیشین تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در آستانه پیوستن به یک تیم ایرلندی قرار دارد.
تصویر استوکس به میادین باز خواهد گشت

به گزارش سایت خبری پرسون، آنتونی استوکس که پس از جدایی از تیم لیوینگستون اسکاتلند به مدت ۱۶ ماه بدون تیم بوده است، شاید به‌عنوان بازیکن آزاد به تیم شامروک روورز ایرلند ملحق شود. استوکس ۳۲ ساله که حالا در شهر دوبلین اقامت دارد با مدیران باشگاه شامروک روورز در ارتباط است، تیمی که فصل اخیر به قهرمانی لیگ برتر ایرلند دست یافت.

یک منبع نزدیک به این مهاجم ایرلندی به نشریه «ایندیپندنت» ایرلند گفت که مهاجم پیشین سلتیک در حال برنامه‌ریزی است تا در یک بازی دوستانه که قرار است پشت‌ درهای بسته در شهر دوبلین برگزار ‌شود، برای شامروک روورز بازی کند.

طبق گزارش این نشریه؛ استفن بردلی سرمربی شامروک روورز در نظر دارد به مهاجم پیشین تیم‌های تراکتور و پرسپولیس پیشنهاد بازی در این تیم ایرلندی را بدهد. گفته می‌شود استوکس پیشنهادهایی از باشگاه‌های ترکیه‌ای و اسکاتلندی دارد، اما بازی در دوبلین می‌تواند برای او جذاب باشد!

استفن بردلی که در خط حمله تیمش از وجود بازیکنانی همچون روی گافنری، آرون گرین و گراهان بورک بهره می‌برد، قصد دارد با جذب استوکس گزینه‌های بیشتری در خطه حمله داشته باشد، این در حالی است که تیمش ماه آینده باید در دور اول مرحله انتخابی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم اسلووان براتیسلاو اسلواکی برود.

استوکس پس از جدایی از پرسپولیس در ماه فوریه ۲۰۲۰ دیگر بازی نکرده است. او پس از جدایی از این تیم ایرانی راهی لیوینگستون اسکاتلند شد، اما پس از حضوری کوتاه مدت در این تیم و بدون انجام حتی یک بازی، تابستان گذشته از این تیم جدا شد.

منبع: تسنیم

308012