سرمربی کرواسی:

قدرت خود را به اسکاتلند نشان دادیم

زلاتکو دالیچ می‌گوید دوست دارند در ادامه رقابت‌های یورو 2020 هم مایه افتخار مردم کرواسی باشند.
تصویر قدرت خود را به اسکاتلند نشان دادیم

به گزارش سایت خبری پرسون، زلاتکو دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی از صعود شاگردانش به مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ ابراز خوشحالی کرد و از هموطنانش خواست که در مراحل بعدی جام، او و شاگردانش را تنها نگذارند.

دالیچ بعد از اولین برد و صعود گفت: «اول از همه به بازیکنانم به خاطر بازی فوق‌العاده‌شان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی تبریک می‌گویم. کسب این برد برای من و همه اعضای تیم‌مان دغدغه بسیار بزرگی بود اما توانستیم آرامش‌شان را حفظ کنیم و در نهایت به مرحله بعدی رسیدیم. از همه آنهایی که ما را باور داشتند و حمایت کردند تشکر می‌کنم و به آنها می‌گویم که شما باعث قوت قلب ما هستید و ما هم می‌خواهیم مایه افتخارتان باشیم.»

دالیچ در مورد بازی تیمش هم گفت: «من فقط به آنها گفتم که ریتم بازی‌شان را حفظ کنند. به خاطر گلی که دریافت کردیم کمی دچار مشکل شدیم و ممکن بود حریف را در موقعیتی قرار دهیم که می‌توانست از روی اشتباهات کوچک ما به گل برسد. با این حال ما خونسردی‌مان را حفظ کردیم و با زدن گل‌های بعدی، قدرت خود را به اسکاتلند نشان دادیم. به هر حال امیدوارم هواداران در بازی های بعدی هم تیم را برای رسیدن به موفقیت بیشتر حمایت کنند.»

منبع: تسنیم

307997