با تحقق 126 درصدی بودجه و نسبت خسارت 55 درصد انجام شد:

شعبه قزوین، پرونده سال 99 را با ثبت پرتفوی 2043 میلیارد ریال بست

رئیس شعبه قزوین بیمه دانا از کسب پرتفوی 2043 میلیارد ریالی این شعبه در سال 1399 خبر داد.
تصویر شعبه قزوین، پرونده سال 99 را با ثبت پرتفوی 2043 میلیارد ریال بست

به گزارش سایت خبری پرسون، اباذر نوروزی رئیس شعبه قزوین، با ذکر گزارش عملکرد این شعبه در سال گذشته اظهار داشت: نظر به اعلام بودجه سال 1399 توسط مبادی ذیربط، برنامه ریزی دقیق برای تحقق بودجه اعلامی که بالغ بر 1600 میلیارد ریال بود، صورت گرفت و پس از برگزاری جلسات متعدد و تقویت و تشکیل کمیته های بازاریابی و فنی بی شمار در طی سال 1399 و تشویق و ترغیب شبکه فروش بحمدالله شاهد تحقق بودجه به میزان 130 درصد بودیم.

وی گفت: این شعبه موفق به ثبت پرتفوی 2043 میلیارد ریالی با نسبت خسارت بسیار مناسب 55 درصد شد که ضمن تقدیر و تشکر بسیار زیاد از همکاران شعبه قزوین و شبکه فروش به استحضار می رساند که از مبلغ پرتفوی فوق الذکر 54 درصد سهم بیمه‌های اتومبیل (اعم از ثالث و سر نشین و مازاد)، 25 درصد سهم درمان تکمیلی گروهی، 7 درصد بدنه اتومبیل، 9 درصد عمر و حادثه( اعم از انفرادی و گروهی ) و 3 درصد بیمه های مسئولیت، یک درصد آتش سوزی و یک درصد مهندسی و خاص است.

نوروزی با قدردانی از مدیریت‌های فنی و پشتیبانی افزود: 30 درصد از سهم پرتفوی سال 99 مربوط به طرح وزین و شایسته مهردانا است .ضمنا سرانه تولید هر نفر در سال 99 بالغ بر 95 میلیارد ریال است که در مقایسه با استاندارد صنعت بسیار چشمگیر می باشد.

رئیس شعبه قزوین یادآور شد: نکته قابل توجه و حائز اهمیت، سهم بیمه دانا در استان است که پس از بیمه ایران با اختلاف چشمگیر نسبت به سایر شرکت‌های بیمه و با اختلاف بسیار ناچیز نسبت به بیمه ایران، در رتبه دوم قرار دارد.

وی با توجه به ابلاغ بودجه سال 1400، اهم اهداف و استراتژی‌های شعبه در جهت نیل به اهداف عالیه شرکت را به شرح زیر اعلام کرد:

رضایتمندی حداکثری بیمه شدگان و بیمه گذاران

کسب رتبه اول صنعت بیمه در استان

افزایش سهم پرتفوی به میزان 30درصد از سبد پرتفوی استان

اصلاح ترکیب پرتفوی

افزایش سهم بیمه های عمر و پس انداز و عمر و حادثه گروهی به 13 درصد

توانمندی سازی شبکه فروش

307862