دیدار استاندار قزوین با رئیس کل دادگستری استان

استاندار قزوین به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه با رئیس کل دادگستری استان دیدار نمود.
تصویر دیدار استاندار قزوین با رئیس کل دادگستری استان

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: شهید بهشتی که این هفته به نام وی نامگذاری شده و او را معمار دستگاه قضایی و عدلیه ایران نامیده اند فقیهی توانمند در عرصه فقه و اصول و دانش اسلامی و علوم روز بود.


رییس کل دادگستری استان بیان کرد: شهید بهشتی بعنوان شاخص در زمینه مدیران شایسته بودند چرا که دارای علم و دانش بسیار بوده و به راحتی در مقابل فتنه ها فریب نمی خورد و تسلیم نمی شد. در واقع علم و آگاهی اولین ویژگی هر مدیر است، صلابت و شجاعت از دیگر ویژگی های شهید بهشتی بوده که در مقابل هجمه هایی که به ایشان می شد اقتدار داشتند.

در ادامه هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گفت: هفته اول تیرماه یادآور شهادت مظلومانه آیت الله شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار انقلاب اسلامی است، با شهادت این یاران والامقام امام راحل(ره) سیر انقلاب اسلامی بر مبنای اسلام و ولایت و فقاهت، قوت و بالندگی یافت و توطئه‌های منافقان و نقشه های التقاطی و انحرافی آنان را رسوا ساخت.

وی در پایان بیان داشت: توفیق روز افزون تمامی کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی استان را از درگاه خداوند رحمان تحت منویات مقام معظم رهبری مدظلّه العالی مسئلت می نمایم.

307800