جلسه رسیدگی به حمله به اتوبوس پرسپولیس نتیجه ای نداشت

جلسه کمیته انضباطی بین اعضای این کمیته و نمایندگان باشگاه‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن و سپاهان روز گذشته برگزار شد.
تصویر جلسه رسیدگی به حمله به اتوبوس پرسپولیس نتیجه ای نداشت

به گزارش سایت خبری پرسون، روز گذشته جلسه ای در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با حضور نمایندگان سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن و اعضای این کمیته و در راستای بررسی اتفاقات قبل از دیدار ذوب آهن و پرسپولیس و پرتاب نارنجک به اتوبوس سرخ پوشان برگزار شد.

با توجه به اینکه همچنان بین اعضای کمیته انضباطی در راستای رسیدگی به صلاحیت این کمیته برای رسیدگی به این پرونده، اختلاف نظر وجود دارد و تعدادی از آنها همچنان اعتقاد دارند این پرونده باید در کمیته اخلاق بررسی شود، در جلسه روز گذشته دفاعیه ای توسط نمایندگان سه باشگاه ارائه نشد.

ماجرا از این قرار است که تعدادی از اعضای کمیته انضباطی اعتقاد دارند این پرونده انضباطی است اما باید ابتدا پرونده تکمیل شود تا صلاحیت کمیته اخلاق و انضباطی برای رسیدگی به پرونده مورد تایید قرار بگیرد.

کمیته انضباطی استعلام های مختلف را کسب کرده اما پس از اینکه مشخص شود از بین این کمیته و کمیته اخلاق کدام یک صلاحیت رسیدگی به پرونده دارند، جلسه ای برای رسیدگی به ماهیت پرونده برگزار خواهد شد.

به هر حال در جلسه روز گذشته تعیین صلاحیت کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گرفت و البته این بحث هم بررسی شد که چرا در در هر سفر پرسپولیس به اصفهان چنین اتفاقاتی رخ می دهد. در حقیقت ریشه یابی این اتفاقات برای کمیته قضایی فدراسیون اهمیت زیادی دارد.

307670