چه کسی جانشین پیام نیازمند خواهد شد؟

همان طور که رسانه های پرتغالی خبر داده اند پیام نیازمند با تیم پورتیموننزه به توافق رسیده است اما قرارداد خود را در پایان فصل با این تیم به امضاء خواهد رساند.
تصویر چه کسی جانشین پیام نیازمند خواهد شد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، پیام نیازمند دروازه بان تیم سپاهان در پایان فصل به طور حتم اردوی تیم اصفهانی را ترک خواهد کرد. قرارداد این دروازه بان با تیم سپاهان رو به پایان است و او حاضر نشده است قرارداد خود را برای فصل آینده تمدید کند.

همان طور که رسانه های پرتغالی خبر داده اند این دروازه بان با تیم پورتیموننزه به توافق رسیده است اما قرارداد خود را در پایان فصل با این تیم به امضاء خواهد رساند. به این خاطر که در حال حاضر دروازه بان تیم سپاهان به شمار می رود و عقد قرارداد با تیم پرتغالی خلاف قانون نقل و انتقالات بشمار خواهد رفت.

گفته می شود تیم سپاهان به احتمال قوی علیرضا حقیقی دروازه بان گل گهر را به جای پیام نیازمند به خدمت خواهد گرفت. دروازه بانی که هم اکنون به همراه تیم گل گهر در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرارداد دارد و به دنبال کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین قهرمانی جام حذفی هستند.

جالب اینکه امیر عابدزاده دیگر دروازه بان تیم ملی هم عضو باشگاه ماریتیمو است. پورتیموننزه پیش تر جعفر سلمانی وینگر تیم صنعت نفت آبادان را به خدمت گرفته بود.

منبع: خبرورزشی

307445