رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان:

10 هزار دوز واکسن کرونا دریافت خواهد شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با ورود واکسن‌های داخلی میزان تزریق آن به ۱۰ هزار دوز خواهد رسید که تحقق آن در گرو تامین واکسن‌های مورد نیاز است.

تصویر 10 هزار دوز واکسن کرونا دریافت خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، دکتر پرویز قزلباش شامگاه یکشنبه در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان افزود: واکسیناسیون گروه‌های پرخطر به خوبی در حال انجام است و اگر اهداف مورد نظر محقق نشد، به علت تاخیر در تحویل واکسن بوده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با روند کنونی و طی ۲ هفته آینده با اعلام وزارت بهداشت، به شرط تامین واکسن روند واکسیناسیون شتاب بیشتری خواهد یافت و گروه‌های هدف در سنین پایین تر و بالای ۶۰ و یا ۶۵ سال واکسینه خواهند شد.

این مسوول یادآور شد: از امروز نیز با تامین دوز دوم واکسن، واکسیناسیون برای گروه‌های ۷۰ سال به بالا و گروه‌های جامانده آغاز شده و همچنان این روند ادامه دارد که مجموع واکسیناسیون در استان تا کنون ۸۵ هزار دوز بوده است.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، پایگاه خودرویی و پیاده واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی، پایگاه شرکت برق در شهرک کارمندان، پایگاه هلال احمر واقع در هنرستان، پایگاه پیام، در هتل پیام، پایگاه مدیریت بحران شهرک الهیه و پایگاه امام علی(ع) سه راه امجدیه ۶ مرکز فعال شهر زنجان هستند.

وی به شهروندان زنجانی توصیه کرد، برای سهولت کار واکسیناسیون به نزدیکترین مرکز محل سکونت خود مراجعه کنند و به دلیل تراکم جمعیت به روز دیگری موکول کنند.

قزلباش اطمینان خاطر داد که شهروندان نگرانی از بابت کمبود واکسن نداشته باشند که در این راستا شماره تلفن ۳۳۰۱۹۰ برای آگاهی از چگونگی و محل واکسیناسیون با هدف جلوگیری از شلوغی و تراکم جمعیت و توزیع مناسب جمعیت در مراکز پیش‌بینی شده است که می‌توانند از وضعیت مطلع شوند.

منبع: ایرنا

307233