رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر:

واکسن کرونا از سوی ۸۰ درصد واجدان شرایط دریافت شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر از تزریق واکسن به ۸۰ درصد واجدان شرایط ابهر، خبر داد.
تصویر واکسن کرونا از سوی ۸۰ درصد واجدان شرایط دریافت شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، کوروش شعبانی با بیان اینکه ابهر وضعیت خوبی از لحاظ شیوع کرونا ندارد، اظهار کرد: موضوعی که این روزها در ابهر بیش از هر چیز موجب افزایش شیوع کرونا شده، ساده‌انگاری این بیماری منحوس است.

وی با بیان اینکه متاسفانه عادی‌انگاری به برخی از دستگاه‌های اجرایی نیز رسیده است، تصریح کرد: اغلب معابر شهری ابهر شلوغ و پارک‌ها و بوستان‌ها نیز پر از جمعیت است و همه این‌ها در حالی است که کرونا بی‌محابا در کشور جولان می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه آمار بیشتر تست‌های سریع و نیز تست‌های پی‌.سی‌.آر مثبت است، ادامه داد: تعداد بستری‌ها نیز در ابهر روند صعودی به خود گرفته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ابهر با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون در ابهر، یادآور شد: خوشبختانه ابهر در حوزه واکسیناسیون جزو شهرهای پیشتاز است و در صورت واکسیناسیون وسیع، آمادگی برای این امر وجود دارد.

وی با پرداختن به این مسئله که بیش از ۱۱ هزار نفر از شهروندان ابهری دُز اول واکسن و بیش از ۲۰۰۰ نفر نیز دُز دوم را دریافت کرده‌اند، ادامه داد: تزریق واکسن در ابهر به ۸۰ درصد واجدان شرایط انجام شده است.

شعبانی با تاکید بر اینکه تداوم سهل‌انگاری‌ها موجب افرایش شیوع کرونا در جامعه می‌شود که همین موضوع دامن همه ما را خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: در صورت تداوم سهل‌انگاری‌ها ممکن است دچار پیک‌های جدید بیماری شویم.

منبع: ایسنا

307229