پیام تبریک دبیرکل ائتلاف عدالتخواهان ایران اسلامی به ایت الله رئیسی

سید امیر سعیدی در پیامی پیروزی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.
تصویر پیام تبریک دبیرکل ائتلاف عدالتخواهان ایران اسلامی به ایت الله رئیسی

به گزارش سایت خبری پرسون، متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ .

با سلام ‌ودرود بر حماسه سازان و دلیرمردان و شیر زنان ایران؛
حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم خداجوی و عدالتخواه، ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا، نشان از شور، شعور، غیرت ملی، دینی و اعتقاد به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و لزوم تغییر و تحول و ریل گذاری سیاست و اداره مملکت و ملت از طریق صندوق آرا و مراجعه به آرا عمومی و جمهور ملت و پای بندی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
این حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه آحاد مختلف مردم باعث مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان سرافراز بویژه سردار حاج قاسم سلیمانی، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد عمیق و دلبستگی وافر به مکتب اسلام و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا.. خامنه ای (دامه عزه) بوده که یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و اسلام را به همراه داشته است.
اینک که به فضل الهی انتخابات با حضور گسترده و میلیونی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه برگزار شد، خود می‌تواند به عنوان پشتوانه محکمی باشد تا با تمام توان در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشت.
امید است در چهار سال پیش رو در راه تحقق اهداف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بیش از پیش تلاش شود.
مجددا حماسه حضور مردم را به امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، و رییس جمهور منتخب مردمی حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی تبریک ‌و تهنیت عرض نموده از زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیرو‌های امنیتی و انتظامی و از اعضای ستادهای انتخاباتی، بویژه همکاران خود در ستاد ائتلاف عدالتخواهان ایران در تهران و سراسر کشور تقدیر و تشکر میگردد.

من الله التوفیق
سید امیر سعیدی
دبیرکل ائتلاف عدالتخواهان ایران اسلامی

307172