مدیر حوزه سفیران هدایت بیجار در گفتگو با پرسون:

آیت الله رئیسی به مشکلات، فقر و دیگر معضلات کشور کاملا آشناست

مدیر حوزه سفیران هدایت بیجار گفت: آیت الله رئیسی به خوبی به مشکلات، فقر و دیگر معضلاتی که کشور سالهاست با آن دست و پنجه نرم می‌کند، آشناست و بی‌شک 4 سال پیش رو، سخت‌ترین سال‌ها و حتی روزها برای مفسدین اقتصادی در این کشور خواهد بود.

تصویر آیت الله رئیسی به مشکلات، فقر و دیگر معضلات کشور کاملا آشناست

سایت خبری پرسون ـ حجت الاسلام سیدموسی محمودی؛ مدیر حوزه سفیران هدایت بیجار در گفت وگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: بازهم شاهد شکوه و عظمت ملت ایران در برابر دستگاه استکباری بودیم، ملتی که بیش از 4 دهه است که ولایتمداری و عشق و وفاداری به نظام را همیشه در عمل نشان داده‌اند.

مدیر حوزه سفیران هدایت بیجار گفت: دیروز ملت ایران دوباره حماسه‌ای آفرید، حماسه‌ای که بسیاری از دشمنان و معاندان این آب و خاک هرچه داشتند هزینه کردند که اتفاق نیفتد، ولی همه جهانیان دوباره بیعت ملت ایران با نظام و انقلاب را نظاره گر شدند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه انتخاب آیت الله رئیسی، انتخاب اصلح بود، تاکید کرد: با وجود آنکه همه ما از روحیه جهادی، انقلابی و نیز روحیه مبارزه با فساد ایشان مطلع هستیم، ان‌شاء الله روزهای خوب و آرامی را برای هم‌وطنان و نظام در پیش خواهیم داشت و البته از ملت ایران می‌خواهیم که همواره برای اعتلای این نظام الهی که میراث والای امام راحل و شهداست، در کنار این دولت انقلابی قرار بگیرند.

حجت الاسلام محمودی افزود: آیت الله رئیسی به خوبی به مشکلات، فقر و دیگر معضلاتی که کشور سالهاست با آن دست و پنجه نرم می‌کند، آشناست و بی‌شک 4 سال پیش رو سخت‌ترین سال ها و حتی روزها برای مفسدین اقتصادی در این کشور خواهد بود.

مدیر حوزه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: از سوی دیگر از آیت الله رئیسی؛ منتخب ملت ایران و مردم کردستان درخواست داریم که توجه خاص و ویژه‌ای به این استان داشته باشند و اجازه ندهند که استعدادها و پتانسیل‌های این خطه از ایران اسلامی هدر برود.

طاهره ایزدی ـ استان کردستان

306821