در نشست هفته جاری برگزار می شود؛

انتخاب هیات رئیسه کمیسیون برای اجلاسیه دوم/ تعیین اعضای هیات تحقیق و تفحص از مرکز استراتژیک ریاست جمهوری

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در نشست هفته جاری هیات رئیسه کمیسیون را برای اجلاسیه دوم انتخاب واعضای هیات تحقیق و تفحص از عملکرد مرکز استراتژیک ریاست جمهوری تعیین می کنند.
تصویر انتخاب هیات رئیسه کمیسیون برای اجلاسیه دوم/ تعیین اعضای هیات تحقیق و تفحص از مرکز استراتژیک ریاست جمهوری

به گزارش سایت خبری پرسون، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه 31 خرداد ماه در نشستی ضمن مروری بر آخرین اخبار و تحولات، اعضای هیات رئیسه کمیسیون را برای اجلاسیه دوم دور یازدهم انتخاب خواهند کرد و در ادامه جلسه، لوایح ارجاعی به کمیته روابط خارجی از جمله لایحه تصویب مقاوله نامه آمارهای کار 1985، تصویب اصلاح اساسنامه سازمان بین المللی کار و عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین المللی تحقیقات سرطان را بررسی و تعیین تکلیف می کند.

اعضای این کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه هفته جاری، اعضای هیات تحقیق و تفحص درباره عملکرد مرکز استراتژیک ریاست جمهوری را مشخص و در ادامه نشست خود طرح های ارجاعی به کمیته دفاعی از جمله طرح قانون بسیج سازندگی و تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی را بررسی می کنند.

کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در روز دوشنبه هفته جاری به بررسی طرح قانون بسیج سازندگی و تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی می پردازد.

306570